De op link in de vorige topic doet het nietquote:
Gefixed.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
De op link in de vorige topic doet het niet
die heeft bengeltje gemold denk ik, met d'r sluitpostquote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
De op link in de vorige topic doet het niet
Thank you.quote:
Vorige topic geëdit.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef Armageddon het volgende:
Waar haalde je die OP nou vandaan?
Naja als het dan kut was, dan wil ik het ook graag 37 graden en vochtig.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef Tally het volgende:
Was t maar kut Joentje dan had je nog wat
Had ik ook gedaan. Hoe doe je dat dan? Het werd een zooitje bij mij.quote:
Men dat is smerig weet jequote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef Armageddon het volgende:
Heb zin om te neuken
Merel niet in de buurt?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef Armageddon het volgende:
Heb zin om te neuken
Hou je mond Aernout.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef SeLang het volgende:
Oldbie is userID <1000
Men , dan moet je daarna je snikkel wassen hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan me vandaag even weinig verotten.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Merel niet in de buurt?![]()
Ik trouwens ook...![]()
Tally waar ben je?
Ga eens deaud.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef SeLang het volgende:
Oldbie is userID <1000
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens deaud.
Heb je je al aangemeld bij de PNVD?![]()
Jij deed quoten, ik nietquote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Hoe doe je dat dan? Het werd een zooitje bij mij.
Wil je anders die OP TXT naar me mailen. Dan host ik hem bij mij even.
O ja tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja jij ja, je zit me op te geilen via de mail!
Gadverdammequote:Op woensdag 6 september 2006 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja jij ja, je zit me op te geilen via de mail!
Kijk, mensen die dat nog weten zijn oldbie genoegquote:
jij niet , doeg.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:31 schreef Rekkie het volgende:
Wat is eigenlijk een oldbie?
Hij lult uit zn nekquote:
Ha lekkere trekpop van mequote:Op woensdag 6 september 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk, mensen die dat nog weten zijn oldbie genoeg
Oh ok.... 1 oldbie is in ieder geval onvriendelijk en onbehulpzaam.....quote:
Maar dat is toch bekend onder de oldbies danquote:Op woensdag 6 september 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk, mensen die dat nog weten zijn oldbie genoeg
Daar zit ik ook niet echt op te wachten , Vriend.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ok.... 1 oldbie is in ieder geval onvriendelijk en onbehulpzaam.....
voor jou geen schouderklopje
Nu ben ik ineens je vriend?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet echt op te wachten , Vriend.
Ik voel me altijd gelijk bezoedeld na zo'n opmerking van jouquote:
Jan Maquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
* Dubbeldrank gooit een rotte SP tomaat naar Arma
liefdevol wel idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me altijd gelijk bezoedeld na zo'n opmerking van jou
quote:
zeg datquote:Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef Armageddon het volgende:
Tis weer ouderwets gezellig hier.
Een soort van bevlekte ontvangtenisquote:Op woensdag 6 september 2006 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me altijd gelijk bezoedeld na zo'n opmerking van jou
Ik weet het, het is een defect in mijn hersenpan.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Oneindige goedheid, die jogy.
Done.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Zeau!
http://www.xs4all.nl/~monno/op.txt
Zet jij hem er even in jogy?
Je vergeet de 23 uur per dag die hij slapend weet door te brengen. Zelden zo'n inactief beest meegemaakt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef Ripley het volgende:hij klinkt als het ideale huisdier: weegt 86 kilo, poept buiten de bak en snurkt
![]()
Misschien moet je met hem gaan wandelenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet de 23 uur per dag die hij slapend weet door te brengen. Zelden zo'n inactief beest meegemaakt.
Aan een riempje!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien moet je met hem gaan wandelen
Ik kijk wel uit. Hij heeft de harten van mijn bovenbuurmannen al gestolen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
Misschien moet je met hem gaan wandelen
Ow ja, de andere bewoners van Chez Gayquote:Op woensdag 6 september 2006 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Hij heeft de harten van mijn bovenbuurmannen al gestolen.
nog immer 3 stunden .quote:Op woensdag 6 september 2006 16:02 schreef Armageddon het volgende:
Zeau. Nog een uurtje mensen. Dan start ik de Eaupel Astra weer.![]()
kut hoeren zijn het allemaalquote:
owwwww... nekken uit je lul?quote:
Mietje!quote:
Wel droog houden he?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga met mn poes spelen
Prettige avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |