Wees er maar niet zo verheugd overquote:Op woensdag 6 september 2006 18:55 schreef Supersheep het volgende:
schapen
ben benieuwd wat je gaat verzinnen
oi tong!quote:
nou ja zeg, wie stelt er dan ook een vraag over schapenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef peaceman het volgende:
Fout... maar ik ga zo eten, dus dan hebben jullie even de tijd om na te denken..![]()
Ow ja... deze vraag is mede mogelijk gemaakt door Supersheep, opdat wij niet vergeten![]()
Voor de credits mag je dus bij Supersheep aankloppen!
Tot zo!
hey Homdeck, van je schimmel af?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
herkauwers?
jaquote:
tip van Bren hielp dus?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja![]()
morgen nog even een middeltje erop smeren dat het ook niet meer terugkomt
Haha, gelukkig weet ik wel waar het over gaat. Pas een beetje op met Soa's en zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Homdeck het volgende:
Dit klinkt erg eng als je niet weet waar het over gaat![]()
ik heb een schimmelvreter van bison gekocht en dat werkte als een tierelierquote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tip van Bren hielp dus?
Volgens mij vragen een aantal mensen zich nu echt af van welk lichamelijk kwaaltje je last hebt
doei!quote:
Dat is de orde...., niet de familie...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef ChrisJX het volgende:
Ik raad stug door. Evenhoevigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |