Jude Law heb ik speciaal voor alle dames aangevraagdquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik sta er ook niet bij.
Maar doe gewoon net of Jude Law voor mij bedoeld is![]()
![]()
mijn aanvraag is ook gehonoreerdquote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jude Law heb ik speciaal voor alle dames aangevraagd![]()
![]()
quote:
quote:Djumbo is een Nederlandse meidengroep bestaande uit de meiden Lotte, Lindsy en Svenja. Lotte, Lindsy en Svenja vormen samen de meidengroep Djumbo. Djumbo is een promotiestunt van supermarktketen Jumbo. Met liedjes als Eyahe en Hide and seek wisten ze heel snel de top 10 van de Nederlandse hitlijsten te bereiken. Djumbo zingt vooral liedjes in half Engels/half Nederlands.
In het begin van 2005 kwam Djumbo met hun debuutalbum Jump. Naast de hitsingle's Hide and seek en Eyahe stonden op het album ook de volgende single's The Djumbo jump en het wat minder succesvolle Made to love you. Jump werd uitgegeven onder het platenlabel CMM.
In de zomer van 2006 komen de meiden met hun nieuwe single Boya boya bay. Deze zomerse single is de voorloper van de nieuwe cd van Djumbo en tevens de titelsong van de bioscoopfilm Garfield 2.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef geenaam het volgende:
Hehe, mijn niveau is weer bereikt.. Als de vragen zo blijven ga ik punten scoren
quote:
ik zeg niet dat het goeie muziek is, ik zeg dat ik dat wel weetquote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
jongens, wat een wansmaak voor muziek hebben jullie zeg!
Maar Djumbo, zijn dat niet die 3 meiden met die fijne buikjes?![]()
nee de groep bestaat niet meer. de zanger is nog wel geregeld op tvquote:Op woensdag 6 september 2006 17:22 schreef erkel het volgende:
IOS?
Z +1quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef Z het volgende:
Roberto Jacketti en de Scooters?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef geenaam het volgende:
Nee, dat is toch treble? En geen kwaad woord over Djumbo hè schaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |