oi tong!quote:
nou ja zeg, wie stelt er dan ook een vraag over schapenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef peaceman het volgende:
Fout... maar ik ga zo eten, dus dan hebben jullie even de tijd om na te denken..![]()
Ow ja... deze vraag is mede mogelijk gemaakt door Supersheep, opdat wij niet vergeten![]()
Voor de credits mag je dus bij Supersheep aankloppen!
Tot zo!
hey Homdeck, van je schimmel af?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
herkauwers?
jaquote:
tip van Bren hielp dus?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja![]()
morgen nog even een middeltje erop smeren dat het ook niet meer terugkomt
Haha, gelukkig weet ik wel waar het over gaat. Pas een beetje op met Soa's en zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Homdeck het volgende:
Dit klinkt erg eng als je niet weet waar het over gaat![]()
ik heb een schimmelvreter van bison gekocht en dat werkte als een tierelierquote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tip van Bren hielp dus?
Volgens mij vragen een aantal mensen zich nu echt af van welk lichamelijk kwaaltje je last hebt
doei!quote:
Dat is de orde...., niet de familie...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef ChrisJX het volgende:
Ik raad stug door. Evenhoevigen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
holhoornigen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat supersheep zich populair gemaakt heeft![]()
Rusland?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Neleos het volgende:
Njet
Nou weet ik het nog niet!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij zegt het goed hoor, 'wikkie'.
Aha.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef wyccie het volgende:
Wikkie is goed.
Nee. Die was ook heel goed, da's zeker zo. Maar meneer had wereldfaam.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef Neleos het volgende:
Jan van Beveren?
Njet.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoel Frans de Munck
Een verre voorganger. Le-gen-da-risch.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef Neleos het volgende:
Dasajev of zoiets...
Ik weet het, ik kan niet op z'n naam komen. Een hele tijd terug had ik het over hem met iemand, maar toen kon ik ook al niet op z'n naam komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Een verre voorganger. Le-gen-da-risch.
Die bedoel ik, inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan niet op z'n naam komen. Een hele tijd terug had ik het over hem met iemand, maar toen kon ik ook al niet op z'n naam komen.![]()
Gij zegt het.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef Neleos het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de naam van de beste keeper allertijden kan komen.
Drie lettergrepen dan is het dus geen Yashin.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef Neleos het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de naam van de beste keeper allertijden kan komen.
Ik wou nog tegen Neleos zeggen: schiet nou op, dadelijk komt Tong!quote:
Samen toch wel ...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie lettergrepen dan is het dus geen Yashin.
Heel goed, peace!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef peaceman het volgende:
Nico Scheepmaker?
Werd door een speler van Torino keihard tegen de cornervlag geduwd en brak daarbij - meen ik - zijn arm.quote:
Noem maar een cattegoriequote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef wyccie het volgende:
GEEN voetbalvraag meer, er is ook een VBLquiz toch?
Ik hou niet van dictaturen. Wat weet ik weinigquote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Welke landen horen bij de volgende dictators? Graag in 1 post![]()
Ferdinand Marcos -Filipijnen
Jean-Bédel Bokassa - vast een Afrikaans land
Afonso Costa -
Porfirio Diaz -
Kim Il Sung - Noord-Korea
Idi Amin - Een Afrikaans land
Tito - Een Oost-Europees land
Todor Zjivkov - Een Russisch land
?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Ferdinand Marcos
Jean-Bédel Bokassa
Afonso Costa
Porfirio Diaz
Kim Il Sung
Idi Amin
Tito
Todor Zjivkov
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Ferdinand Marcos Philipijnen
Jean-Bédel Bokassa Zaïre
Afonso Costa Costa Rica
Porfirio Diaz Peru
Kim Il Sung Noord Korea
Idi Amin Oeganda
Tito Joegoslavië
Todor Zjivkov Bulgarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |