Roel waarom geef je steeds van die vreemde namen aan een HOMO topic?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[HOMO] 1780 - Pepernoten, gevulde speculaas alweer te koop!
vorige topic
zijn TT zin bijna altijd Comic gerelateerd terwijl die van CDP weer altijd in het Engels zijn en vaak betrekking op songteksten hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Roel waarom geef je steeds van die vreemde namen aan een HOMO topic?
Aangezien die er al zijn, is dat weinig bezwaarlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
op die manier lok je toch Comic fans naar een HOMO topic
ja maar toch niet allemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Aangezien die er al zijn, is dat weinig bezwaarlijk.
Nee want ik heb dus absoluut niks met Comics maar des te meer met mannenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar toch niet allemaal
comic fan zijn en homo zijn is toch niet hetzelfde
al begreep ik ook uit QAF dat er een grote groep homo mannen comic fan zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want ik heb dus absoluut niks met Comics maar des te meer met mannen![]()
Looking forward to the next episode of Rage and Zypherquote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al begreep ik ook uit QAF dat er een grote groep homo mannen comic fan zijn
voor mij nog onverklaarbaar
Nee, maar wel een mooie combi.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar toch niet allemaal
comic fan zijn en homo zijn is toch niet hetzelfde
Je snapt niet dat homo's strips over gespierde, perfect geproportioneerde mannen in strakke pakjes leuk vinden?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
al begreep ik ook uit QAF dat er een grote groep homo mannen comic fan zijn
voor mij nog onverklaarbaar
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
eerste een welkomst kusje en dan vertellen
kutpolitiequote:Op woensdag 6 september 2006 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij bent net zo nieuwsgierig als ik![]()
![]()
Typische rassenonlusten.quote:
Weliswaar denk ik dat de politie eerder op zo'n manier optreedt tegen allochtonen, maar tegen autochtoon tuig zullen ze zich vast ook misdragen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Typische rassenonlusten.
De SP waarschuwden ons daar al decennia geleden voor.
Ja, want dat tuig gedragt zich voorbeeldig?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef BB_Koning het volgende:
Weliswaar denk ik dat de politie eerder op zo'n manier optreedt tegen allochtonen, maar tegen autochtoon tuig zullen ze zich vast ook misdragen.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Weliswaar denk ik dat de politie eerder op zo'n manier optreedt tegen allochtonen, maar tegen autochtoon tuig zullen ze zich vast ook misdragen.
Hoi Erikquote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede middag.
In Nederland hebben mensen rechten en mag de politie niet willekeurig geweld gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, want dat tuig gedragt zich voorbeeldig?
In het algemeen hebben mensen die zomaar aan komen lopen te weinig informatie om in te schatten of er wel of geen sprake is van willekeur. Zeker als die mensen aan komen lopen op zoek naar spektakel en in hun uitlatingen een flinke antipathie jegens de politie kenbaar maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef BB_Koning het volgende:
In Nederland hebben mensen rechten en mag de politie niet willekeurig geweld gebruiken.
Daarom zeg ik niks over de eerste jongen, ik heb het over de 2e jongen, ik heb alles gezien wat hij gedaan heeft en zo heb ik ook gezien hoe hij tegen de gron dwerd gewerkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
In het algemeen hebben mensen die zomaar aan komen lopen te weinig informatie om in te schatten of er wel of geen sprake is van willekeur. Zeker als die mensen aan komen lopen op zoek naar spektakel en in hun uitlatingen een flinke antipathie jegens de politie kenbaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |