quote:'Schumacher stopt'
Uitgegeven: 6 september 2006 10:05
Laatst gewijzigd: 6 september 2006 13:51
BERLIJN - De Duitse boulevardkrant Bildzeitung weet het zeker: 'Schumi macht schluss', kopt de krant woensdag. Bedoeld wordt Michael Schumacher de zevenvoudig wereldkampioen formule 1, die heeft aangekondigd zondag na de GP van Monza zijn toekomstplannen bekend te maken.
De Ferrari-piloot noch de renstal wilde woensdag ingaan op het verhaal in Bild. "Een shock voor al zijn fans", noemt de krant het besluit van de 37-jarige Schumacher die vijftien jaar in de Formule 1 uitkwam en in Duitsland tot een icoon uitgroeide.
Het verhaal van Bild lijkt intussen bevestigd te worden vanuit onverwachte hoek. De aankondiging van Heiki Kovalainen als opvolger van Fernando Alonso bij Renault lijkt te betekenen dat Kimi Raïkkönen richting Ferrari trekt. Dat kan enkel wanneer Schumacher daar plaats maakt. Volgens insiders ziet de Duitser het immers niet zitten om teamgenoot te worden van de Fin.
Daarom zet ik er ook bij dat ik het alleen maar vermoed. Wat er precies gaat gebeuren weten we toch pas tegen het begin van het volgende seizoen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef ixio het volgende:
Tsja, of Kimi blijft gewoon bij Mclaren...
Je kan speculeren wat je wilt, er is nog niets bekend.
quote:Aanwijzing nummer vier is dat Williams-coureur Mark Webber zou hebben gezegd dat Schumacher twee biertjes zou hebben gedronken op de donderdag voor de Grand Prix van Duitsland. "Hij zag er ontspannen uit, alsof er een zware last van zijn schouders zou zijn gevallen.
Aldus F1 Racing
Ik dacht me te herinneren dat als Kimi naar Ferrari komt, hij juist zou stoppen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Zondag na de race zou Schummi zelf met een verklaring komen over zijn toekomst. Laten we die ff afwachten dan..
Ik persoonlijk vermoed dat hij met Kimmi als 2de rijder er nog 1 seizoen aan vastplakt.
Geen groot kampioen?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk van die gast af. Goed coureur, helaas in mijn ogen geen groot kampioen.
In mijn ogen niet nee, als je bereid bent je concurenten van de baan te rijden om zodoende het kampioenschap binnen te halen ben je in mijn ogen geen groot kampioen. Hou het gewoon eerlijk. Ook dit jaar weer. De auto in Monaco zo parkeren dat niemand meer een snelle kwalificatietijd neer kon zetten. Erg jammer. Hij heeft dat niet nodig. Gelukkig dat er tegenwoordig ook bij Schumacher gewoon tegen opgetreden wordt.quote:
Incidenten imo.... hij heeft wel degelijk wereldkampioen vaardighedenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In mijn ogen niet nee, als je bereid bent je concurenten van de baan te rijden om zodoende het kampioenschap binnen te halen ben je in mijn ogen geen groot kampioen. Hou het gewoon eerlijk. Ook dit jaar weer. De auto in Monaco zo parkeren dat niemand meer een snelle kwalificatietijd neer kon zetten. Erg jammer. Hij heeft dat niet nodig. Gelukkig dat er tegenwoordig ook bij Schumacher gewoon tegen opgetreden wordt.
Hij heeft zeker wereldkampioenvaardigheden. Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Daarom zeg ik ook dat hij die trucs niet nodig heeft. Het feit dat hij zich meermalen heeft verlaagd tot het toepassen van dergelijke trucs maakt dat IK hem geen groot kampioen vind. Wat anderen ervan vinden moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Incidenten imo.... hij heeft wel degelijk wereldkampioen vaardigheden
Vandaar dat ik ook zeg dat het mijn mening is.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wereldkampioenvaardigheden. Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Daarom zeg ik ook dat hij die trucs niet nodig heeft. Het feit dat hij zich meermalen heeft verlaagd tot het toepassen van dergelijke trucs maakt dat IK hem geen groot kampioen vind. Wat anderen ervan vinden moeten ze zelf weten.
je kunt ook zeggen dat hij zo'n grote competitie-drang heeft, dat hij in het heetst van de strijd bereid is zó ver te gaan. Dat zou je tekenend voor een waar kampioen kunnen noemen. In het verleden zijn er (in vele takken van sport) meerdere figuren geweest die er bedenkelijke strapatsen op na hielden, alleen maar om hun winst zeker te stellen...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wereldkampioenvaardigheden. Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Daarom zeg ik ook dat hij die trucs niet nodig heeft. Het feit dat hij zich meermalen heeft verlaagd tot het toepassen van dergelijke trucs maakt dat IK hem geen groot kampioen vind. Wat anderen ervan vinden moeten ze zelf weten.
Precies. Hij is iig geen waardig kampioen.Hij heeft wel vaker van die kutkunstjes uitgehaalt en dat maakt hem als persoon een minder mens.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef Spooky4u het volgende:
Zullen we dit topic maar wijzigen in Silly Season Topic #2 dan?
* TommyGun wijst naar de record boekenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee welke titel-ie eerst had, maar ik maak er graag een tvp van!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef pfaf het volgende:
Topictitel is gewijzigd. Als Gijsje het er niet mee eens is moet hij het maar even in feedback melden: [FB] Bodycheck de SportMod #5731295
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |