Vast wel, maar dat geeft de politie nog niet het recht om ze te mishandelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Dirktator het volgende:
Maar hadden deze modelburgers dan niets op hun kerfstok staan?
Gelukkig weet jij de voorgeschiedenis van dit incidentquote:Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was in Amsterdam en in een klein steegje met een paar winkels stonden een heleboel mensen. Sensatiegeil dat ik ben, ben ik ook een kijkje gaan nemen. Het bleek dat 2 Marokkaaanse jongens door de politie geintimideerd/mishandeld werden.
Onzin. Tenzij je erbij was, kun je geen helder oordeel scheppen over deze situatie. TS heeft er mijns inziens een mondje van om de zaak een beetje op te blazen (dit is wel een subjectief oordeel van mij, dus ook ik kan fout zitten). Als ik als agent een veelpleger voor de zoveelste keer zou moeten oppakken om hem daarna weer lekker leuk vrij te laten na 2 uurtjes op het politiebureau, dan zou ik 'm ook eens wat steviger aanpakken.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vast wel, maar dat geeft de politie nog niet het recht om ze te mishandelen.
jij bent zo'n persoon die pas gaat huilen als zoiets je zelf overkomtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de voorgeschiedenis van dit incident![]()
Daar gaat het niet om, het gaat er om hoe die agenten met de verdachten omgaanquote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is gewoon het zgn Behandel hen zoals je zelf behandeld bent'' behandeling.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat geeft de politie nog niet het recht om ze te mishandelen.
Je zou eens moeten wetenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
jij bent zo'n persoon die pas gaat huilen als zoiets je zelf overkomt
Zo werkt het dus niet. Als de politie iemand niet lang vast mag houden dan doen ze hun werk blijkbaar niet goed en dan heeft het weinig zin om shirtjes over hoofdjes te gaan trekken.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Onzin. Tenzij je erbij was, kun je geen helder oordeel scheppen over deze situatie. TS heeft er mijns inziens een mondje van om de zaak een beetje op te blazen (dit is wel een subjectief oordeel van mij, dus ook ik kan fout zitten). Als ik als agent een veelpleger voor de zoveelste keer zou moeten oppakken om hem daarna weer lekker leuk vrij te laten na 2 uurtjes op het politiebureau, dan zou ik 'm ook eens wat steviger aanpakken.
Ach ik word er een beetje moe van..quote:Op woensdag 6 september 2006 12:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om hoe die agenten met de verdachten omgaan
Heeft er geen reet mee te maken. Als iemand op een gegeven moment geen verzet toont, heb je gewoon niet het recht iemand zo te behandelen, ongeacht de voorgeschiedenis.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens wat over strafrecht en strafvorderingquote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Als de politie iemand niet lang vast mag houden dan doen ze hun werk blijkbaar niet goed en dan heeft het weinig zin om shirtjes over hoofdjes te gaan trekken.
Tuurlijk, de agenten moeten ten allen tijde lief doen tegen marrokaantjes. Ook als die marrokaantjes spugen, slaan, proberen weg te rennen, of je moeder uitschelden voor vieze kankerhoer die ze wel even op gaan zoeken. Ja, jij weet gelukkig ook het reilen en zeilen van de politiequote:Op woensdag 6 september 2006 12:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om hoe die agenten met de verdachten omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |