Big King XXLquote:Op woensdag 6 september 2006 11:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat er dan ook naar de Burger King.
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLBquote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef Everett het volgende:
Tegen die baard zei je natuurlijk heel netjes "Ok, meneer. Ik begrijp het" en dan tegen ons een beetje lopen klagen!?! Je had gelijk moeten zeggen dat je het niet accepteert, korting is korting.
Waarom bestel je dan een menuquote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Big King XXLDe rest mogen ze lekker bij zich houden...
Ok dan, ik ben trots op je. Je hebt goed gehandeldquote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik zei dat ik met bedacht had en alleen de burger wou. Kon 'ie de rest weer weggooien![]()
maar wel het volle pond betaald?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLB![]()
Maar ik zei dat ik met bedacht had en alleen de burger wou. Kon 'ie de rest weer weggooien![]()
Nee, 85%. Nog teringduur, maar ach...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:30 schreef Argento het volgende:
[..]
maar wel het volle pond betaald?
Dat is wel nep ja, tot 30 oktober.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef Erik_84 het volgende:
stomme kaart is maar een maand geldig ofzoMijn vriendin heeft er ook één
correct. Waaruit blijkt dat de korting niet geldt voor menu´s? Algemene voorwaarden?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een onzin, korting = korting gvd![]()
Waar de neuk heb jij het over vent?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Remzz het volgende:
Die kaart is tof!
Ik voel een lemming aankomenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLB![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |