Big King XXLquote:Op woensdag 6 september 2006 11:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie gaat er dan ook naar de Burger King.
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLBquote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef Everett het volgende:
Tegen die baard zei je natuurlijk heel netjes "Ok, meneer. Ik begrijp het" en dan tegen ons een beetje lopen klagen!?! Je had gelijk moeten zeggen dat je het niet accepteert, korting is korting.
Waarom bestel je dan een menuquote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Big King XXLDe rest mogen ze lekker bij zich houden...
Ok dan, ik ben trots op je. Je hebt goed gehandeldquote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar ik zei dat ik met bedacht had en alleen de burger wou. Kon 'ie de rest weer weggooien![]()
maar wel het volle pond betaald?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLB![]()
Maar ik zei dat ik met bedacht had en alleen de burger wou. Kon 'ie de rest weer weggooien![]()
Nee, 85%. Nog teringduur, maar ach...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:30 schreef Argento het volgende:
[..]
maar wel het volle pond betaald?
Dat is wel nep ja, tot 30 oktober.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef Erik_84 het volgende:
stomme kaart is maar een maand geldig ofzoMijn vriendin heeft er ook één
correct. Waaruit blijkt dat de korting niet geldt voor menu´s? Algemene voorwaarden?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een onzin, korting = korting gvd![]()
Waar de neuk heb jij het over vent?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Remzz het volgende:
Die kaart is tof!
Ik voel een lemming aankomenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er stond een dik lange rij achter me, dan ga ik niet josti doen daar. Straks klaagt iemand over mij bij de BK op KLB![]()
als er iets niet slap is is het wel de patat van de bk.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef Gripper het volgende:
Burger King, de naam zegt het al. Daar kom je alleen voor burgers. Wie wil er nou een menu met slappe frietjes en naar aldi-cola smakende cola als je met twee whoppers tjokvol zit?
patat van de BK die net uit de frituur komtquote:Op woensdag 6 september 2006 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
als er iets niet slap is is het wel de patat van de bk.
Yeah. En liever geen balkanker op zn skippybalquote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
alles van de BKquote:Op woensdag 6 september 2006 13:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
patat van de BK die net uit de frituur komt![]()
Prutser, ik heb een pas waarmee ik 60% korting krijg bij smullers, pizzahut, c'est du pain, burger king, hoog centraal, cafe T, restaurant de tijd en kiosken.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dus zo'n mooie pas gekregen waar je 15% korting mee krijgt bij allemaal winkeltjes op het station.
Ik zeg Swirl's, grote koffie van de kiosk
, Italiaanse bol met mozarella bij de Pain
en dus ook bij de Burgerking...
Ik dus daar een Big King XXL menu halen daaro (de enige burger die een beetje de moeite waard is) reken af en laat heel hip die kaart zijn. Zegt die baard dat het niet geldig is bij menu's![]()
Volgende keer ga ik wel naar de Smullers als ik gore hap nodig heb![]()
60%, wow! Wat ben jij een ongelooflijke godheid zeg! Wil je in mijn tuin schijten?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Prutser, ik heb een pas waarmee ik 60% korting krijg bij smullers, pizzahut, c'est du pain, burger king, hoog centraal, cafe T, restaurant de tijd en kiosken.
En een italiaanse bol met mozzarella hebben ze niet bij de c'est du pain, de italiaanse bollen zijn namelijk uit het assortiment verdwenen. Wellicht bedoel je de Du Pain mozarella met zongedroogde gegrilde tomaatjes en pesto?
En btw, ik kan ook geen menu's halen met mijn kortingspas, maar dat komt door de manier waarop die kassa's werken. Een menu geldt als een 'aanbieding' en je krijgt geen korting op aanbiedingen. Maar lekker boeien, als ik het appart bestel ben ik alsnog veel goedkoper uit.
Ik begrijp dat je er nogal trots op bent dat je een medewerker bent van bovengenoemde pauperbedrijven?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Prutser, ik heb een pas waarmee ik 60% korting krijg bij smullers, pizzahut, c'est du pain, burger king, hoog centraal, cafe T, restaurant de tijd en kiosken.
En een italiaanse bol met mozzarella hebben ze niet bij de c'est du pain, de italiaanse bollen zijn namelijk uit het assortiment verdwenen. Wellicht bedoel je de Du Pain mozarella met zongedroogde gegrilde tomaatjes en pesto?
En btw, ik kan ook geen menu's halen met mijn kortingspas, maar dat komt door de manier waarop die kassa's werken. Een menu geldt als een 'aanbieding' en je krijgt geen korting op aanbiedingen. Maar lekker boeien, als ik het appart bestel ben ik alsnog veel goedkoper uit.
Daar ben ik zeker trots opquote:Op woensdag 6 september 2006 14:13 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er nogal trots op bent dat je een medewerker bent van bovengenoemde pauperbedrijven?![]()
Hier betalen we met Euro's, je weet --< ¤quote:Op woensdag 6 september 2006 11:30 schreef Argento het volgende:
[..]
maar wel het volle pond betaald?
Ja dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Maar op het station is toch alles 25% duurder dan elders?
Dan ken je Schiphol nog nietquote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Maar op het station is toch alles 25% duurder dan elders?
Oooooooooh jawel. Maar vliegvelden zijn eilandjes waar geheel andere economische wetten van vraag en aanbod gelden.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan ken je Schiphol nog niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |