abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41813223
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

80 euro extra betalen voor iets stijvere binding vind ik teveel... overkill aan geld voor een binding die niet veel beter is

wat is daar gelul aan? .. tis bijna 50% extra geld voor... 5% verbetering?
Waarop baseer je die 5% verbetering? Wat zou bijvoorbeeld 80% verbetering zijn?
  donderdag 14 september 2006 @ 20:52:58 #242
71115 Rnej
I walk the line
pi_41813311
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Waarop baseer je die 5% verbetering? Wat zou bijvoorbeeld 80% verbetering zijn?
baseplate = identiek
straps = identiek
highback = even hoog en "canted" .dus nja, iets stijver, maar het verschil is nou niet echt merkbaar (oke, mening)

hij is lichter (nounou, wel... 30 gram? )

daar ga ik geen 80 euro voor neerleggen...

verschil mission - cartel = andere baseplate, hogere highback, flink gereduceerd gewicht, veel lekkerdere straps... en das 30 euro verschil...
pi_41814056
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef Rnej het volgende:

[..]

baseplate = identiek
straps = identiek
highback = even hoog en "canted" .dus nja, iets stijver, maar het verschil is nou niet echt merkbaar (oke, mening)

hij is lichter (nounou, wel... 30 gram? )

daar ga ik geen 80 euro voor neerleggen...

verschil mission - cartel = andere baseplate, hogere highback, flink gereduceerd gewicht, veel lekkerdere straps... en das 30 euro verschil...

baseplate = identiek
straps = identiek

Allemaal onzin. Zorg voor je hier vanalles neerkwakt dat je de feiten kent. Straks geloven mensen je nog.

De baseplate is compleet nieuw en van ander materiaal dan die van de Cartel

NEW Ultra-Lightweight, Ultra-Responsive Long-Glass Fiber / Nylon Composite Baseplate with Gapless Baseplate Padding™, B3 Gel Heel Cushioning and Tool-Free Adjustable Gas Pedal™

De straps en buckels zijn ook anders dan van de Cartel

De highback is niet even hoog. Daarnaast is die ook compleet anders van vorm, anders verstelbaar en door 'mesh' VEEL lichter maar toch stijver. Dat dit volgens jou weinig verschil uitmaakt noem je je mening maar die 'mening' is nergens op gebaseerd, je lult maar wat. Je hebt nog nooit op die bindingen geboard.

Die 30 gram verzin je zomaar. Je hebt geen idee en daarom zet je er maar een vraagteken achter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kentaro op 14-09-2006 21:14:10 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 22:02:56 #244
71115 Rnej
I walk the line
pi_41816592
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Kentaro het volgende:

[..]

baseplate = identiek
straps = identiek

Allemaal onzin. Zorg voor je hier vanalles neerkwakt dat je de feiten kent. Straks geloven mensen je nog.

De baseplate is compleet nieuw en van ander materiaal dan die van de Cartel

NEW Ultra-Lightweight, Ultra-Responsive Long-Glass Fiber / Nylon Composite Baseplate with Gapless Baseplate Padding™, B3 Gel Heel Cushioning and Tool-Free Adjustable Gas Pedal™

De straps en buckels zijn ook anders dan van de Cartel

De highback is niet even hoog. Daarnaast is die ook compleet anders van vorm, anders verstelbaar en door 'mesh' VEEL lichter maar toch stijver. Dat dit volgens jou weinig verschil uitmaakt noem je je mening maar die 'mening' is nergens op gebaseerd, je lult maar wat. Je hebt nog nooit op die bindingen geboard.

Die 30 gram verzin je zomaar. Je hebt geen idee en daarom zet je er maar een vraagteken achter
burton zet overal NEW voor ...

de baseplate van de cartel, co2 en de c60 van vorig jaar zijn allemaal tzelfde, alleen t schuimlaagje wat erop zit is iets anders.. dat noem ik niet nieuw maar gewoon een beetje anders gemarket

ik word er altijd van beticht dat ik een burton fanboy ben maar goddamn in marketingtrucjes trappen is wel erg makkelijk

daarnaast is het gewichtsverschil (gok ik) iets van 30 gram... per binding... een highback van nylon weegt al geen fuck dus die mesh maakt ook echt weinig uit hoor.. net als dat carbon uit zou maken in het gewicht .. (cartel en C60 wegen vrijwel tzelfde)

en de straps en buckles zijn anders? wat is er anders aan dan? t stofje .. er zit gel in en de buckles zijn bij burton allemaal tzelfde, maar alleen t clipje zelf heeft een ander vormpje...

(ohja en tis niet ongebaseerd, k studeer industrieel ontwerpen dus k heb wel wat materiaalkennis in huis)
pi_41818665
* ForumGek gooit ijsblokjes over Rnej en Kentaro !

Fingerspitzgefühl
  donderdag 14 september 2006 @ 22:55:44 #246
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41818690
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Rnej het volgende:

[..]

de baseplate van de cartel, co2 en de c60 van vorig jaar zijn allemaal tzelfde, alleen t schuimlaagje wat erop zit is iets anders.. dat noem ik niet nieuw maar gewoon een beetje anders gemarket

ik word er altijd van beticht dat ik een burton fanboy ben maar goddamn in marketingtrucjes trappen is wel erg makkelijk

daarnaast is het gewichtsverschil (gok ik) iets van 30 gram... per binding... een highback van nylon weegt al geen fuck dus die mesh maakt ook echt weinig uit hoor.. net als dat carbon uit zou maken in het gewicht .. (cartel en C60 wegen vrijwel tzelfde)

en de straps en buckles zijn anders? wat is er anders aan dan? t stofje .. er zit gel in en de buckles zijn bij burton allemaal tzelfde, maar alleen t clipje zelf heeft een ander vormpje...

(ohja en tis niet ongebaseerd, k studeer industrieel ontwerpen dus k heb wel wat materiaalkennis in huis)
Alleen nog nooit zo'n binding uit elkaar gehaald/ontleed. Prima ze zijn duurder, ze zijn ook beter. Waarschijnlijk is de prijs/prestatie-verhouding minder gunstig, pakt burton er meer marge op. Als je echter een brede portemonnee hebt is de c60 de betere binding voor dat geld. Je kunt het niet hier neerleggen als feit. Dat is het niet en daar verandert industrieel ontwerpen niets aan. Verder ben ik het met Kentaro eens dat jij hier de minste ervaring hebt, maar het hoogste woord. Erg vervelend voor mensen die de reeks niet kennen en dingen van je aannemen. Ik ben het namelijk uiterest zelden met je eens en heb het gevoel dat ik daar niet alleen in sta.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_41819544
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef Rnej het volgende:

[..]

Zo kun je overal wel een draai aangeven. Zoals ik al eerder zei, je lult maar wat. Dit is een zinloze discussie. Ik ga lekker een hapje eten
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:08:25 #248
71115 Rnej
I walk the line
pi_41825757
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef XL het volgende:

[..]

Alleen nog nooit zo'n binding uit elkaar gehaald/ontleed. Prima ze zijn duurder, ze zijn ook beter. Waarschijnlijk is de prijs/prestatie-verhouding minder gunstig, pakt burton er meer marge op. Als je echter een brede portemonnee hebt is de c60 de betere binding voor dat geld. Je kunt het niet hier neerleggen als feit. Dat is het niet en daar verandert industrieel ontwerpen niets aan. Verder ben ik het met Kentaro eens dat jij hier de minste ervaring hebt, maar het hoogste woord. Erg vervelend voor mensen die de reeks niet kennen en dingen van je aannemen. Ik ben het namelijk uiterest zelden met je eens en heb het gevoel dat ik daar niet alleen in sta.
ervaring heeft er niets mee te maken...

en mij best, weeg eens een co2 en een cartel binding, zal je zien dat het weinig scheelt...
k mocht idd de binding niet uit mekaar schroeven van de meneer in de winkel maar k weer serieus wel waar ik t over heb
pi_41826246
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:08 schreef Rnej het volgende:

[..]

ervaring heeft er niets mee te maken...

en mij best, weeg eens een co2 en een cartel binding, zal je zien dat het weinig scheelt...
k mocht idd de binding niet uit mekaar schroeven van de meneer in de winkel maar k weer serieus wel waar ik t over heb
Ach op 120 kg maakt het gewicht inderdaad weinig verschil en voor een beginner maakt het ook allemaal niet zo veel uit. Als ik in een formule 1 auto stap maakt het echt niet zo veel uit of dat een Toyota of een Ferrari is, ze gaan allebei hard, en dan kan ik op een Formule 1 forum gaan roepen dat het onzin is dat de F1 wagen van Ferrari zo duur is want ze zijn precies hetzelfde. Ook als ik helemaal nog nooit in die Ferrari heb gereden zeg dat ik echt wel waar ik het over heb want ik vroeg aan de meneer van de garage of ik hem uit elkaar mocht schroeven.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:01:39 #250
71115 Rnej
I walk the line
pi_41826380
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ach op 120 kg maakt het gewicht inderdaad weinig verschil en voor een beginner maakt het ook allemaal niet zo veel uit. Als ik in een formule 1 auto stap maakt het echt niet zo veel uit of dat een Toyota of een Ferrari is, ze gaan allebei hard, en dan kan ik op een Formule 1 forum gaan roepen dat het onzin is dat de F1 wagen van Ferrari zo duur is want ze zijn precies hetzelfde. Ook als ik helemaal nog nooit in die Ferrari heb gereden zeg dat ik echt wel waar ik het over heb want ik vroeg aan de meneer van de garage of ik hem uit elkaar mocht schroeven.
dude, ik was niet serieus... een binding analyseren of ie anders is dan een cartel kan je ZIEN

BEHALVE die nieuwe highback dus. daarom zeg ik dat ik vind dat het weinig uitmaakt, iig niet genoeg om 80 eu voor neer te leggen alsie maarnet iets stijver is

dat die highback zoveel kost zou best wel eens kunnen, maar ik VIND het verschil van 80 euro niet opwegen tegen alleen een andere highback die niet eens zoveel lichter is (pak maar gewoon een cartel en een Co2 op, dan merk je het minimale verschil) (mijn gok is dat ze de investeringskosten extra snel terug willen verdienen en er zijn genoeg gekken die t geld er wel voor neerleggen.. net als die C60s..de winsmarge op die dingen is gestoord hoog voor een carbon stukkie eraan)

ik heb btw op de nieuwe C60s gestaan met (geloof ik?) dezelfde highback maar ik merkte weinig verschil met de ouwe (die 100 eu goedkoper was) en ik vond ze spuuglelijk

maar of dat vergelijkbaar is met de co2? .. sais pas
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:25:30 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41826746
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja inderdaad, k heb 3 weken gepland staan deze winter maar ik board alleen maar binnen

dat ik VEEL binnen board wil niet zeggen dat ik alleen maar binnen board

ok, nog niet veel wintersporten erop zitten, maar denk je nou echt dat ik een T6 koop om een beetje indoor te rijden?..
Dude, 3 weken
Verder rij je het hele jaar door binnen dus je bent een binnenboarder
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:38:08 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41826967
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef XL het volgende:
Ik heb een tweede plank!

[afbeelding]
Mooi ontwerpje.

Anyway, de toe-strap van de Co2 is ook anders. Niet dat ik het vind opwegen tegen het prijsverschil maar goed.
Daarnaast is de binding volgens mij wel degelijk anders. Maar goed, ik vind de discussie een beetje onnodig. Rnej vind het niet het prijsverschil waard, Kentaro daarin tegen wel

Ik ben gisteren gewoon naar de Cellblock geweest. Allemaal mooie, nieuwe jassen. Hebben ze geen fuckin Ipod jas
Ze hebben alleen de Motorola jacket ingekocht van 550 euro en dat vind ik toch echt veel te duur voor allemaal gadgets erin die ik toch niet gebruik.
Ik heb wel ff de Field jacket aangehad en ik pas gewoon in een maatje L. Dat is me nog nooit gebeurd
Dure maar prachtige jas trouwens

Maar wij dus beetje kijken hoe duur een Ipod jacket precies is. De Ipod Hood Jacket is gewoon al helemaal uitverkocht bij Burton. Geen enkele maat meer te krijgen. De Field was nog wel te krijgen maar was niet bekent hoeveel hij ongeveer moet kosten.
In de gewone field zit al een houdertje voor je Ipod en een gaatje je jas in (simpel gezegd) dus ik heb gelijk ff gevraagd wat er nou zo 'ipodterig" is aan die andere jas. Maar dat wisten ze niet precies technisch gezien dus dat gaan ze navragen. Ik word maandag gebeld met meer info (prijs, "ipodterigheid")
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:42:41 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41827057
btw, als iemand nog een shop weet waar ze een Ipod Hood Jacket (Of een Ipod Field) verkopen (of waar ze sowieso echt veel snowboardassen hebben) dan hoor ik het graag.
Misschien kan Rnej een keer kijken in Duijvestein??? (heb ik vorige keer volgens mij al eens gevraagd, in dat geval excuses )
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:14:52 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41833038
Wat is het stil vandaag...
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:26:40 #255
71115 Rnej
I walk the line
pi_41835639
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef Komakie het volgende:
btw, als iemand nog een shop weet waar ze een Ipod Hood Jacket (Of een Ipod Field) verkopen (of waar ze sowieso echt veel snowboardassen hebben) dan hoor ik het graag.
Misschien kan Rnej een keer kijken in Duijvestein??? (heb ik vorige keer volgens mij al eens gevraagd, in dat geval excuses )
kwasopschool

ik zal ff kijken, ben binnen nu en .. eh.. dag of 4 in de duif om mijn plank te laten waxen enzo (heb 3 gratis beurtjes dus ach )

ze hebben nog wel een audexjas van vorig jaar hangen in maat XL
bruin met rood, dat wel (bah)
50% dus hij is nu.. eh.. 250 ofzo..
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:34:38 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41835827
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

kwasopschool

ik zal ff kijken, ben binnen nu en .. eh.. dag of 4 in de duif om mijn plank te laten waxen enzo (heb 3 gratis beurtjes dus ach )

ze hebben nog wel een audexjas van vorig jaar hangen in maat XL
bruin met rood, dat wel (bah)
50% dus hij is nu.. eh.. 250 ofzo..
Zo'n Audex jas met al die bluetooth shit er ook in?
dat was niet helemaal wat ik in gedachte had. Rood met bruin....

Roasted Braun vind ik wel vet. Maar rood met bruin klinkt niet echt chill....

Ik denk dat je deze bedoelt of niet?:
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:59:16 #257
71115 Rnej
I walk the line
pi_41836577
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo'n Audex jas met al die bluetooth shit er ook in?
dat was niet helemaal wat ik in gedachte had. Rood met bruin....

Roasted Braun vind ik wel vet. Maar rood met bruin klinkt niet echt chill....

Ik denk dat je deze bedoelt of niet?:
[afbeelding]
jah alle audex shit, was ook modelletje van vorig jaar...

zoiets

anyway, als ik nou een rode broek had ofzo, dan had t mooi gepast
maar met zwart het is het schijtlelijk
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:03:40 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41836722
haha
Moh dat is iets te veel van het goede.
Ik wil alleen ipod shit erin. Die Blue Tooth spullen gebruik ik toch niet...

Net Old Man gebeld en ze zeggen dat ze die jassen hebben maar ze zijn pas volgende week in de winkel omdat ze nu alles nog moeten prijzen en in de winkel moeten hangen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:08 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_41836926
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:03 schreef Komakie het volgende:
haha
Moh dat is iets te veel van het goede.
Ik wil alleen ipod shit erin. Die Blue Tooth spullen gebruik ik toch niet...

Net Old Man gebeld en ze zeggen dat ze die jassen hebben maar ze zijn pas volgende week in de winkel omdat ze nu alles nog moeten prijzen en in de winkel moeten hangen.
zal bij de duif ook wel zoiets zijn gok ik, alhoewel alle nieuwe shit nu al wel in de winkel staat (niet alleen de trial dingen maar gewoon alle normale kleren ook enzo)

ik zal t voor je in de gaten houden iig
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:37:16 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41837613
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef Rnej het volgende:

[..]

zal bij de duif ook wel zoiets zijn gok ik, alhoewel alle nieuwe shit nu al wel in de winkel staat (niet alleen de trial dingen maar gewoon alle normale kleren ook enzo)

ik zal t voor je in de gaten houden iig
thnx
Bij de cellblock hangt het allemaal al.
maar ja, dat is maar een klein shopje met weinig kleding.

Wel ff een paar nieuwe boards in me handen gehad en nieuwe bindingen (die bling bling witte cartels )
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:00:34 #261
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41840116
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dude, 3 weken
Chill he. Niet iedereen kan een seizoen gaan hoe graag sommige ook zouden willen.

Voor je jas zou je Kater in alkmaar eens kunnen bellen. Die zijn burton minded. Als je vraagt wat goed board is rennen ze meteen naar Burton hoek. Alsof ze premie per verkocht board krijgen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Basje_B op 15-09-2006 19:52:46 ]
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:08:24 #262
71115 Rnej
I walk the line
pi_41844126
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Chill he. Niet iedereen kan een seizoen gaan hoe graag sommige ook zouden willen.

Voor je jas zou je Kater in alkmaar eens kunnen bellen. Die zijn burton minded. Als je vraagt wat goed board is rennen ze meteen naar Burton hoek. Alsof ze premie per verkocht board krijgen.
maat van me zweert bij kater idd...

maar aan de andere kant hoor ik weer dat ze nogal prijzig zijn...

achja, ik krijg toch 15% korting op alles in de duif
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:59:05 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41847213
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef Rnej het volgende:

[..]

maat van me zweert bij kater idd...

maar aan de andere kant hoor ik weer dat ze nogal prijzig zijn...

achja, ik krijg toch 15% korting op alles in de duif
Boards enzo zijn overal even duur rond deze tijd.
Tenzij je natuurlijk om de 1 of andere reden korting krijgt....

EDIT: Alkmaar is wel een fuckin eind weg
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:17:18 #264
71115 Rnej
I walk the line
pi_41847686
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Boards enzo zijn overal even duur rond deze tijd.
Tenzij je natuurlijk om de 1 of andere reden korting krijgt....

das waar...

genoeg van die kleine shops die veel te laat de prijzen omlaag gooien.. (of gewoon niet omlaag gooien)

maareh, ik zal zsm naar de duif gaan om te kijken .. t6 moet ook nog in de machien
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:40:04 #265
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41848310
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

genoeg van die kleine shops die veel te laat de prijzen omlaag gooien.. (of gewoon niet omlaag gooien)
Heb ik wel begrip voor hoor..

Kleine winkels kunnen het zich niet veroorloven om de boel te dumpen zoals duivestein.. Als consument zijnde kies je dan natuurlijk voor duivestein, nog minder omzet voor de kleintjes, kunnen ze (nog) minder stunten... Uiteindelijk geen goede zaak voor de specialistische zaakjes (extremer geval spreekt misschien meer aan; Wal Mart heeft er in de VS tot geleid dat er in die sector vrijwel geen kleine middestand meer is, wat de keuzevrijheid van de consument behoorlijk heeft ingeperkt).
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:12:57 #266
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41849339
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Heb ik wel begrip voor hoor..

Kleine winkels kunnen het zich niet veroorloven om de boel te dumpen zoals duivestein.. Als consument zijnde kies je dan natuurlijk voor duivestein, nog minder omzet voor de kleintjes, kunnen ze (nog) minder stunten... Uiteindelijk geen goede zaak voor de specialistische zaakjes (extremer geval spreekt misschien meer aan; Wal Mart heeft er in de VS tot geleid dat er in die sector vrijwel geen kleine middestand meer is, wat de keuzevrijheid van de consument behoorlijk heeft ingeperkt).
Daarom: SUPPORT YOUR LOCAL BOARDSHOP!!!!
en nu niet hele discussie over dat ie duurder is enzo. Ik wil best iets meer betalen voor goede service en en leuk praatje al ik daar binnen kom.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:15:43 #267
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41849438
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is graag of traag.

Als je precies weet welke je wil en je maat is het misschien wel de moeite waard om iets met ze te regelen....?
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:25:07 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41849749
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Het is graag of traag.

Als je precies weet welke je wil en je maat is het misschien wel de moeite waard om iets met ze te regelen....?
Als ze hem hebben wel ja.
Eerst maar ff kijken of ze hem bij de Old Man hebben.

Ik support trouwens mijn local shop heel erg. Koop er ieder seizoen wel de nodige dingen
Dit jaar waarschijnlijk bindingen en schoenen
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:33:31 #269
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41850024
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ze hem hebben wel ja.
Eerst maar ff kijken of ze hem bij de Old Man hebben.

Ik support trouwens mijn local shop heel erg. Koop er ieder seizoen wel de nodige dingen
Dit jaar waarschijnlijk bindingen en schoenen
Old man is een leuke winkel. Als je er toch bent kun je ook nog bij Reprezent kijken in de haarlemmerstraat. Leuk om te kijken. Hebben aparte dingen.

Mooi. Hoe meer hoe beter.
Al bindingen in gedachten? Heb je meerdere paar schoenen of is net als pantoffels? 1 keer kopen en ze zitten lekker kan je ze neit wegdoen.
Koop ook hoop kleding bij de local shop en waarschijnlijk ook board met bindingen nog en als ie de Special Blend jas die ook nog. Wil eerst de kleur zien voordat eventueel bestel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:39:12 #270
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41850205
Transworld verkiezing van 2006:Helaas geen Cheryl Maas. Ze was wel genomineerd.

2006 Rookie Of The Year
Danny Davis and Elena Hight

2006 Rider Of The Year
Shaun White and Hana Beaman

2006 Standout Of The Year
David Benedek

2006 Readers’ Poll
Shaun White and Leanne Pelosi

2006 2006 Tranny Award
Larry Balma and Peggy Cozens

En de videotje. Hele korte samenvatting
http://www.transworldsnow(...)6810,1535251,00.html

en nu snel naar de jeugd van tegenwoordig kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')