Danke !quote:Op donderdag 7 september 2006 10:14 schreef Komakie het volgende:
ohw trouwens, Gefeliciteerd met je diploma dude
btw, heb je nog wat gehoord uit oostenrijk
die leraren bij de sw volgen de instructies van de baas opquote:Op donderdag 7 september 2006 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een leuke groep hebt dan is het totaal anders natuurlijk.
Je kunt ook de eerste 3 dagen gaan lessen en daarna bekijken wat je doet. Ik heb vaak genoeg gehad dat mijn leerlingen bijboekten omdat ze het zo leuk vinden in de groep
een leuke/goede leraar helpt daar ook bij trouwens.
[..]
Ik vind persoonlijk de leraren in SW niet echt geweldig. Als je nog lesgeeft met een 15/30 stand van de bindingen heb ik niet echt een hoge pet van je op
Ik durf te wedden dat ik minimaal 2 dingen aan je houding kan verbeteren...
Nog van harte.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:22 schreef ForumGek het volgende:
Ik kan zaterdag niet naar Snowworld, andere keer dan maar. (wanneer de sneeuw ook weer beter is).
Ik denk wel dat ik binnenkort hier op een tappijt een proefles ga nemen (www.topchallenge.nl). even kijken hoe dat is
Dankjewel !quote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Nog van harte.![]()
Wat zijn de volgende plannen qua opleiding?
Ik heb zaterdag les op zo'n tapijt.
Eigen schoenen en de rest van daar. Geen zin om board te verneuken daar. Dat doe ik zelf met de spuitbus.![]()
Gelukkig maar. Wist niet eens van de wax. Scheelt weer.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dankjewel !![]()
Je kan niet eens met je eigen board op zo'n tapijt. Dit omdat deze boards geen wax mogen hebben, want anders dan glijden ze niet :. Dus het meeste dat je mee kan nemen zijn je schoenen. Ik ga denk ik ook mijn broek mee nemen, want heb geen zin om in me jeans daar te staan. Maar bij die waar ik naartoe ga moet je verplicht elleboog/knie/helm op, dus zal wel heavy zijn !![]()
Mijn plannen voor deze winter zijn momenteel nog vaag. Werken en een aantal keer op wintersport. Ik heb wel wat leuke reisjes zien staan naar Val Thorens ofzo voor ¤310 voor 10 daagse busreis in een chalet, wel met 3 personen, maar toch. Je kan het zo duur/goedkoop maken als je uiteindelijk zelf wilt (zie kentaro, no offence).
Toffe broekquote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wist niet eens van de wax. Scheelt weer.
Hoe stom moet dat zijn in spijkerbroek met die grote schoenen eronder. Net als die hele beginners bij de indoor banen.
Ik heb zo'n waterdichte spijkerbroek/skibroek. Binnebroek eruit en trek die aan. Lekker breed aan onderkant.
[afbeelding]
Lachen he Fysio. Hoe lang duurt die opleiding?
Vooral de eerste keer is altijd eng. Maar serieus, het is ff door de vreemde appel heen bijten (of was dat spreekwoord anders?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:31 schreef ForumGek het volgende:
Ik dat inderdaad niet gedaan, ik sta wel ingeschreven bij www.snowcompany.nl dat is een soort uitzendbureau voor nederlanders die een seizoen in de sneeuw willen werken, maar daar hebben ze tot nu toe alleen nog maar vacatures voor (kinder)skileraren. Dat is dus ook niet wat ik zoek.
Je kunt wel scholen aanschrijven maar dan weet je nooit waar je terrecht komt, en ik denk dat dat simpelweg angst is van mijn kant. Omdat ik dan het diepe in wordt gegooid, en dat probeer ik dus te vermijden (als in: vind ik maar eng, en doe ik dus liever niet).
Dan heeft je chef het niet begrepen want bij LTR is het juist zo dat ze de binding achter 0 zetten.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef Rnej het volgende:
die leraren bij de sw volgen de instructies van de baas op
de baas wil graag dat bordje "burton learn to ride center" houden ....
tis nu niet meer 30/15 maar 24/12 ofzo ...
Een anwarter leraar kan niet eens lesgeven aan gevorderde boarders.quote:btw.. wat is er niet geweldig aan de leraren? .. ze hebben grotendeels anwarter.. ok, tis geen topdiploma maar daar is toch niets mis mee?
no shit sherlockquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:14 schreef Komakie het volgende:
vanavond weet ik waarschijnlijk wat de Ipodjackets moeten gaan kosten
nope.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
al dat gepimp hier met dure spullen, je hebt zeker geen vriendin
![]()
Je krijgt vast wel eens een leuk rijk meisje in je klas die wat bijlessen nodig heeftquote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
nope.
en aangezien ik voorlopig wil blijven pimpen blijft dat ook zo.
of ik moet het zoals jij doen want ik heb begrepen dat jou vriendin financieel onafhankelijk is
Mocht die meeting van ons ooit doorgaan dan gaat ze aan de hoogste bieder weg. Die reisjes moeten tenslotte ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef XL het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je zusKentaro?
Vond ze Komakie of Rnej leuker?
altijd.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel eens een leuk rijk meisje in je klas die wat bijlessen nodig heeftMijn vriendin is niet echt financieel onafhankelijk hoor, ze werkt voor de overheid. Om wat preciezer te zijn ze is adviseur van Zalm
![]()
Ik gok dat je zus niet rijk genoeg isquote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Mocht die meeting van ons ooit doorgaan dan gaat ze aan de hoogste bieder weg. Die reisjes moeten tenslotte ergens van betaald worden.
De overheid betaald ook goed, alleen je moet wel tegen het sfeertje kunnen. Organisaties die niet als doel hebben winst te maken zijn over het algemeen alleen maar bezig met onderlinge politiek en aanverwante machtsspelletjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
altijd.
rijke meisjes genoeg in het heerlijk decadente Gerlos
maar voor de overheid is toch niet zo slecht? ik ben halve ambtenaar en om nou te zeggen dat ik een slecht salaris heb...
[..]
maar ze kan wel aardig boarden toch, dat is niet in geld uit te drukkenquote:Ik gok dat je zus niet rijk genoeg is
naar aanleiding van het hele rijke meisjes verhaal
Waarom denk je dat ik hier alleen maar werk omdat het toch tijdelijk is?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De overheid betaald ook goed, alleen je moet wel tegen het sfeertje kunnen. Organisaties die niet als doel hebben winst te maken zijn over het algemeen alleen maar bezig met onderlinge politiek en aanverwante machtsspelletjes.
[..]
Daar heb je 100% gelijk in.quote:maar ze kan wel aardig boarden toch, dat is niet in geld uit te drukken
we hebben zo'n zeil hangen van burton .... van LTR en daar staan stances op voor beginners en gevorderden enzo....quote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Komakie het volgende:
Dan heeft je chef het niet begrepen want bij LTR is het juist zo dat ze de binding achter 0 zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |