Volgens mij wil je niet eens weten wat daar onderzit. Ze zullen ook wel van dat geitenwollen ondergoed hebben, ze zijn er suf genoeg voorquote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef GI het volgende:
Rok optillen....
Dat is de illusie die ik aan zou houden als ik jou was.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niet eens weten wat daar onderzit. Ze zullen ook wel van dat geitenwollen ondergoed hebben, ze zijn er suf genoeg voor.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Dipkip het volgende:
Moet je een stel pentagramdingetjes kopen, zijn ze vaak erg bang voor. Gewoon op de markt kopen voor een paar euro, enge blik opzetten en er mee zwaaien terwijl je iets roept in de trant van, uw tijd is gekomen, uw tijd is gekomen, muahahaha!![]()
"Ik ben een engel van God. Heb jij je gisteren afgetrokken, Jonathan!?"quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Dipkip het volgende:
Moet je een stel pentagramdingetjes kopen, zijn ze vaak erg bang voor. Gewoon op de markt kopen voor een paar euro, enge blik opzetten en er mee zwaaien terwijl je iets roept in de trant van, uw tijd is gekomen, uw tijd is gekomen, muahahaha!![]()
Driestarquote:Ze zaten altijd bij mij in de bus richting Utrecht om daar op de trein richting Gouda te stappen (en dus langs Woerden komen) want daar zit zo'n gristenhondenschool.
en zondag vooraan in de kerkquote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En thuis mogen ze niks dus in de trein slopen ze alles wat los en vast zit
Ze zijn allemaal het zelfde.quote:
nee hoor, ik sloop ook geen treinen en ik zit ook nooit vooraan in de kerk sterke nog ik zit nooit in de kerkquote:Op woensdag 6 september 2006 11:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal het zelfde.![]()
![]()
Ik zit zondag ook vooraan meestal ergens halverweg in de kerk. Ik heb alleen nog nooit een trein gesloopt. Ben ik nu een slecht christen?
Ja!!!! Branden zal je... Muhahahahahahahaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor, ik sloop ook geen treinen en ik zit ook nooit vooraan in de kerk sterke nog ik zit nooit in de kerkben ik nu slecht?
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja!!!! Branden zal je... Muhahahahahahaha![]()
Je vergeet 'aarts en aartslelijke incestkop in je omschrijving..'..quote:Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga elke ochtend met de trein naar m'n werk, en op station Woerden waar ik opstap staan om die tijd altijd een stuk of 30(!) bruggers en misschien wat 2e klassers die zeer duidelijk op een refo middelbare school zitten. Je kan zeker de meisjes er zo uitpikken: lange rok en zo'n 'onschuldig' schijnheilig smoelwerk. En mèn, wat wauwelen die koters zeg.
Wie wil me helpen om vandaag of morgen die hele heilige kleuterbende voor de trein te schuiven?
Tja je kunt het simpel bekijken. Je had vroeger van die christelijke mensen die tegen het vrouwenrecht waren. Toen ze in Nederland vrouwen het kiesrecht gingen geven was er een groep extreme grefos tegen dit plan. Ze sloten zich af en begonnen de SGP (SGP zitten echt mafkezen bij, in tegenstelling tot de ChristenUnie, die kerel daarvan is wel goed). Maar vrouwen die bij de SGP gaan zijn dus eigenlijk tegen zichzelf, dus moet je wel dom en onderdanig zijn. Zijn het ook nog meestal hele lelijke kerels bij de SGP, zullen ze ook wel lelijke vrouwen hebben. En lelijke mensen brengen lelijke kinderen voort enz.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
Het kan toch geen toeval zijn dat die grieten NOOIT lekker zijn?
Die gaan naar de Refo school in Gouda. Tristar heet die.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga elke ochtend met de trein naar m'n werk, en op station Woerden waar ik opstap staan om die tijd altijd een stuk of 30(!) bruggers en misschien wat 2e klassers die zeer duidelijk op een refo middelbare school zitten. Je kan zeker de meisjes er zo uitpikken: lange rok en zo'n 'onschuldig' schijnheilig smoelwerk. En mèn, wat wauwelen die koters zeg.
Wie wil me helpen om vandaag of morgen die hele heilige kleuterbende voor de trein te schuiven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |