Daar ga je de fout al in.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef Dirktator het volgende:
Tjeh, ik woon nu in Brussel, jeweets.
Correctie: Europeaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef Snever het volgende:
Belg!
dit lijkt me inderdaad het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 6 september 2006 10:01 schreef Vhiper het volgende:
Je was op Nederlands grondgebied, kreeg dus een Nederlandse boete, terwijl je een geldige OV jaarkaart hebt?
Gewoon bezwaar tegen de boete indienen bij de NS, in je bezwaarschrift zeggen dat je in de trein een boete voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs hebt gehad, terwijl je wel degelijk je OV jaarkaart hebt. Kopietje OV jaarkaart bijvoegen en opsturen maar![]()
met een OV jaarkaart moet je toeslag betalen om met de internationale trein te reizenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:01 schreef Vhiper het volgende:
Je was op Nederlands grondgebied, kreeg dus een Nederlandse boete, terwijl je een geldige OV jaarkaart hebt?
Gewoon bezwaar tegen de boete indienen bij de NS, in je bezwaarschrift zeggen dat je in de trein een boete voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs hebt gehad, terwijl je wel degelijk je OV jaarkaart hebt. Kopietje OV jaarkaart bijvoegen en opsturen maar![]()
Nee hoor, alleen in de Thalys.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
met een OV jaarkaart moet je toeslag betalen om met de internationale trein te reizen
Dat is juist het probleem. Hoewel ik technisch gezien wel in Nederland was op het moment van de boete, geldt mijn OV daar nog niet. Alleen als je een kaartje kunt tonen van Essen naar Roosendaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:01 schreef Vhiper het volgende:
Go-Pass kost 45¤, staat wal raar in de OPquote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tering dat is goed koop zegin friesland betaal ik voor en retourtje van 30km al bijna 10 euro
( buitenpost - groningen)
In Nederland isquote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef marnixds het volgende:
moet je eens proberen om
met een inktpen die go-pass
in te vullen en daarna te wissen
en er met gewone pen
iets op te schrijven (doen
veel studenten). Als ze het
zien krijg je 20 euro+ritprijs
boete.
Conducteurs zijn gewoon
bang van arbeidsinspectie,
die eikels zitten overal en
ze zijn er zo bang van dat
ze alles volgens de regels doen.
zelfs voor een hond moet je
een treinticket hebben....
abnormaal. Als je je fiets
moet meenemen, moet
je ook 4,5 euro betalen trouwens.
vroeger was het 4,3 euro.
wel handig. Je kan van
Oostende (kust) naar Eupen (bijn in
Duitsland) gaan voor 4,5 euro.In het
weekend kost een retour antwerpen
-leuven zelfs maar 6,8 euro.
De arbeidsinspectie is heel ergens anders voor hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef marnixds het volgende:
Conducteurs zijn gewoon
Zegquote:Op woensdag 6 september 2006 12:33 schreef marnixds het volgende:
moet je eens proberen om
met een inktpen die go-pass
in te vullen en daarna te wissen
en er met gewone pen
iets op te schrijven (doen
veel studenten). Als ze het
zien krijg je 20 euro+ritprijs
boete.
Conducteurs zijn gewoon
zelfs voor een hond moet je
een treinticket hebben....
abnormaal. Als je je fiets
moet meenemen, moet
je ook 4,5 euro betalen trouwens.
vroeger was het 4,3 euro.
wel handig. Je kan van
Oostende (kust) naar Eupen (bijn in
Duitsland) gaan voor 4,5 euro.In het
weekend kost een retour antwerpen
-leuven zelfs maar 6,8 euro.
ja het is gewoon slecht gesteld hier wat betreft treinreizenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tering dat is goed koop zegin friesland betaal ik voor en retourtje van 30km al bijna 10 euro
( buitenpost - groningen)
Wie niet waagt, die niet wint. Misschien tref je een niet al te snuggere NS medewerker die je toch de boete kwijtscheldquote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Hoewel ik technisch gezien wel in Nederland was op het moment van de boete, geldt mijn OV daar nog niet. Alleen als je een kaartje kunt tonen van Essen naar Roosendaal!![]()
Waar slaat dat op??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |