ik heb wel mooie text in je ava gezetquote:Op woensdag 6 september 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Te vroeg
Naja, kan gebeuren![]()
leuk is dat...dat doe ik ook vaak...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb wel mooie text in je ava gezet![]()
Toppiequote:Op woensdag 6 september 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb wel mooie text in je ava gezet![]()
Beter jaquote:Op woensdag 6 september 2006 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik voel echt goed aan wat jij wilt![]()
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik voel echt goed aan wat jij wilt![]()
ik ben er bijna..quote:Op woensdag 6 september 2006 02:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dat terwijl ik al een uur bezig ben naar bed te gaan ofzo![]()
quote:
quote:
Gewoon hier, vlakbij jou.quote:
quote:
Dribbeledozie, gelukkig ben jij er nogquote:
Trustequote:Op woensdag 6 september 2006 03:13 schreef murp het volgende:
ik ga slapen... slaap lekker... ik heb weer heerlijk gbaggerd vannacht...
Zei je ook in NBquote:Op woensdag 6 september 2006 03:13 schreef murp het volgende:
ik ga slapen... slaap lekker... ik heb weer heerlijk gbaggerd vannacht...
Wat is er lieverd, zie je het geheel niet meer, het leven, je scherm, kan je hand je Sebasje niet meer vinden. Wat is er, lucht je hartquote:Op woensdag 6 september 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
Morwen, ik kan niks meer zien
Kom me helpen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er lieverd, zie je het geheel niet meer, het leven, je scherm, kan je hand je Sebasje niet meer vinden. Wat is er, lucht je hart![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik zie alles weer
En nu slapen+
Ben er ook vandoor, en die heks in je dromen dat ben ik niet, ik ben die toffequote:
Ik heb nooit heksen in mijn dromenquote:Op woensdag 6 september 2006 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben er ook vandoor, en die heks in je dromen dat ben ik niet, ik ben die toffe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |