Ok...quote:Op woensdag 6 september 2006 03:12 schreef murp het volgende:
ik ga slapen... slaap lekker... ik heb weer heerlijk gbaggerd vannacht...
Een animated gif met bewegende tekst dus?quote:Op woensdag 6 september 2006 05:48 schreef guitarist.nl het volgende:
http://mcrdev.guitarist.nl/menu/icoontjes/
Voor degene die een lichtkrant in hun avatar willen!
Hotlinken staat uit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 06:23 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik wil niks.........maar vind het wel leuk te lezen
Uiteraard. Alleen ga ik vannacht niet zo veel baggeren, moet morgen namelijk weer vroeg op voor mijn werkquote:
Juist ik bagger gewoon wat tijdens mijn slaap.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen ga ik vannacht niet zo veel baggeren, moet morgen namelijk weer vroeg op voor mijn werk
Van wat en wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah we doen ff een rondje mee.
Sinds bier een feit isquote:
Dat is vast niet van jezelfquote:Op donderdag 7 september 2006 00:19 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Bifi
uiterlijk: Het dunne kleine worstje ziet er glibberig en iets te rood uit. Om het worstje zit een dun doorzichtig plastic velletje, wat je glibberig naar beneden moet glijden. Deze associaties zijn te erg voor een worst.
imago: Bifi is niet bepaald heel stoer. Maar ik zal er niemand mee pesten.
smaak: Beetje goedkoop, chemisch pittig en heel vet. Je krijgt er echt vieze handen van.
handigheid: Ze zijn allemaal apart verpakt, dus heel handig om mee te nemen.
eng ingrediënt: witte zwoerdjes
conclusie: Het smaakt best okay (ik ben dol op chemisch), is handig om mee te nemen maar het vieze gladde velletje ontneemt mij alle worstlust.
Cijfer: 6
T ziet wel blauw hierquote:
Ik snap hem.... PUB modje... Aangezien ik daar nooit komquote:
Ach jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat zullen meer mensen hebben, maar goedik ben hier ook wel geregeld te vinden hoor
Juist!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dan gooien we er even een zwarte doorheen
Daar is het ook erg jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik zat net in BEF
Over blauw gesproken
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
ey
Wijn en piem0lsquote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
je weet toch ik drink wijn
ook in het stadion?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
je weet toch ik drink wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |