abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44635320
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef Christine het volgende:
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Wat mij betreft kan er gewoon een nieuw topic komen.

Dergelijke vormen van medicatie zijn en blijven iets wat mensen hier in hun dagelijkse leven beinvloedt. Dan is een centraal topic voor de vragen van anderen, en het delen van de eigen ervaringen altijd goed.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel wordt het dan in het algemene getrokken, zodat ook bijvoorbeeld ervaringen over Ritalin kunnen worden uitgewisseld.

Later vanavond fabriceer ik nog een openingspost, mits iemand anders dat niet op zich heeft genomen uiteraard.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:56:56 #277
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44643261
Hoeveel later vanavond?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_44643477
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
Hoeveel later vanavond?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Hij is er mee bezig nu.
pi_44655116
Ineens over... kan dat?

Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:40:45 #280
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44655147
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?

Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan moet je even een nieuw topic openen, bij 300 reacties gaat een topic namelijk automatisch dicht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_44655286
Oei, sorry. Ik ben een Fok!-n00bert.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:46:24 #282
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44655299
Geeft niks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_44710507
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik vond: HVJJN beter.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
pi_44713397
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:05 schreef ShowChat het volgende:
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
[..]

Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
HVJJN is gewoon de afkorting
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Whokay, als jullie er echt van slag door raken zal ik hem even veranderen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 24 december 2006 @ 17:56:13 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713671
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.

OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?
Hoe voel je je nu is duidelijk voor mensen die nooit in R&P komen, dit zegt newbies niets...
En het was nou niet dat het zo ontzettend vreemd of lang of raar was...
  zondag 24 december 2006 @ 17:57:03 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713706
En nu zie ik pas c_c's comment hierboven.

Dan toch nog maar een keer mijn 2 cents. Hvjjn is idd maar de afkorting. De hele titel noemen lijkt mij veel duidelijker en meer uitnodigend voor newbies enzo.
  zondag 24 december 2006 @ 17:58:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713757
c_c!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44714706
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
pi_44716014
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef ShowChat het volgende:
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
Dat kan. Ik vind van niet.
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
c_c!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_44755735
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?

bvd
pi_44756794
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?

bvd
Bij deze.

Sterkte met de hele situatie, met name voor je kinderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44935368
Hallo mods
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_44948295
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:05 schreef Moragh_DaughterofS... het volgende:
Hallo mods
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
pi_44955544
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
Ik zal ze met rust laten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dankjewel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:02:47 #295
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_44988166
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
pi_44992464
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44992768
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Bunghole het volgende:
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Dat is absoluut niet gedaan op jouw verzoek, zoals ik dat daar al zei. Dat is puur en alleen gedaan omdat je dat topic eigenhandig naar de knoppen hebt geholpen door informatie achter te houden, die nodig is om een fatsoenlijke discussie te voeren.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
[..]

Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Morgen kom ik erop terug, beloofd. Ik ga nu even een rondje doen om te kijken of er niets rampzaligs is gebeurd en daarna m'n bed opzoeken. Lange dag achter de rug.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:20:09 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44999474
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
pi_45005500
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
Uhuh, thanks. Ik was gisteren erg, érg moe blijkbaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:49:20 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45005550
Ja, dat bleek wel.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maak jij een nieuwe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop