Done, ik ga later vanavond even het topic doornemen en kijken of het verder opgeschoond dient te worden, maar wel zelf dan ook ontopic blijven vanaf nu.quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
Hoi mtijnquote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi merom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag ik een knuffelquote:Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi mtijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor een Turkse pizza.quote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mag ik een knuffelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, maar niet hier in m'n FBquote:
oquote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, maar niet hier in m'n FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een nieuw topic openen met betrekking tot dit onderwerp kan natuurlijk altijd, maar users weren die dit bij voorbaat afkeuren, dat kunnen we je natuurlijk niet garanderen. Dan krijg je de vreemde situatie dat enkelen reageren, en dat eventuele discussies meteen afgekapt worden naar verloop van tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten topquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Not again...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten topom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten hadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten topom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I know...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij wijze van hoge uitzondering verwijderd, in overleg met de topicstarter.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef N.icka het volgende:
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Waar is het AD-topic gebleven?
Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachtenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten... 2 deze is het laatst geopend.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop