abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44520581
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44520882
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
Done, ik ga later vanavond even het topic doornemen en kijken of het verder opgeschoond dient te worden, maar wel zelf dan ook ontopic blijven vanaf nu.
  zondag 17 december 2006 @ 21:57:20 #253
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_44521506
hoi mer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44521821
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi mer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoi mtijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 17 december 2006 @ 22:12:10 #255
125915 Dribbel_
pi_44522017
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoi mtijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
mag ik een knuffel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44522055
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

mag ik een knuffel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Voor een Turkse pizza.
  zondag 17 december 2006 @ 22:15:18 #257
125915 Dribbel_
pi_44522130
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Voor een Turkse pizza.
kebab ook goed ?
pi_44522330
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

kebab ook goed ?
Jep, maar niet hier in m'n FB
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 17 december 2006 @ 22:39:50 #259
125915 Dribbel_
pi_44523033
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep, maar niet hier in m'n FB
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
o
pi_44560941
De discussie over open relaties gaat maar door...

Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
pi_44578264
*schop*
Modjes?
pi_44580288
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:

Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Een nieuw topic openen met betrekking tot dit onderwerp kan natuurlijk altijd, maar users weren die dit bij voorbaat afkeuren, dat kunnen we je natuurlijk niet garanderen. Dan krijg je de vreemde situatie dat enkelen reageren, en dat eventuele discussies meteen afgekapt worden naar verloop van tijd.

Echter, zowel de ervaringen als de discussie zelf (ondanks het hoge cirkel-loop gehalte) zijn vrij interessant, dus het is zeker het proberen waard.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44580456
De discussie die nu gevoerd werd, kan misschien gewoon verder in het bestaande topic als mensen vinden dat er nog niet alles over gezegd is.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:42:08 #264
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44593509
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:

Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44593552
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Not again...
pi_44593811
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 20 december 2006 @ 12:02:39 #267
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44594153
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
I know...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En eigenlijk kan dat hele gedoe me geen fuck schelen maar een kans om wijfen voor ranzig uit te maken kan ik natuurlijk niet weerstaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 21 december 2006 @ 10:34:09 #268
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44621357
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
pi_44623191
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef N.icka het volgende:
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
Bij wijze van hoge uitzondering verwijderd, in overleg met de topicstarter.

We doen het eigenlijk zelden tot nooit, maar in dit geval speelden er dingen die de TS niet had voorzien bij het openen van het topic, en het delen van haar complete privé-leven én dat van haar kinderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:18:56 #270
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44625740
Dat had ze inderdaad van te voren kunnen bedenken , maar goed ivm de privacy van de kinderen is het een wijs besluit
  donderdag 21 december 2006 @ 15:45:06 #271
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44630058
Waar is het AD-topic gebleven?
pi_44631172
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Waar is het AD-topic gebleven?
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:14:56 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44632828
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
pi_44633389
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten... 2 deze is het laatst geopend.
Als je wilt kan ik de oorspronkelijke openingspost wel even in deze gooien.

Al geven de links een flinke hoeveelheid 404's, dus een nieuw centraal topic met een nieuwe OP om ervaringen met AD's en andere vormen van medicatie (eventueel risperdal e.d.?) te delen behoort ook tot de mogelijkheden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:39:41 #275
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44633489
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop