quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Eh? ik denk het wel, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Die van mij is ietsje te groot he
Ik heb geen idee, ik heb hem nog niet gepastquote:Op woensdag 6 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Die van mij is ietsje te groot he
Dat vermoed ik wel idd, ze ging vrijwel meteen weg toen Milica kwam, en eerder vanavond gebeurde dat andersom (toen ging Milica vrij snel nadat Micheline bij haar groepje kwam weg)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is Micheline, Melica aan het ontwijken?
mss is mili wel wat makkelijker dan sabjequote:Op woensdag 6 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
E10 is Melica aan het masseren en ze vindt het lekker zegt ze![]()
[afbeelding]
Ik ben sneller dan het lichtquote:
Kom eenkeer bij mij langs, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Day: Semih en Micheline zijn ook een erg leuk stel. Alleen zie je dat ze niet meer in een pril verliefdheidsstadium zijn, maar gewoon best gelukkig met elkaar zijn. Die plagerijtjes vind ik erbij horen, maar niet iedereen in deze topicreeks ziet die plagerijtjes als normaal.
Snel veranderen heh, partypooperquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
ik mag e10 niet zo !
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef Day het volgende:
Kom eenkeer bij mij langs, zou ik zeggen.
Anyway, hoop dat ze er voorlopig nog niet uit gaan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Day: Semih en Micheline zijn ook een erg leuk stel.
Micheline zelf lijkt ze soms niet erg leuk te vinden en soms waren ze wat denigrerend. Maar eigenlijk, die opmerkingen van hem heb ik al een tijdje niet meer gehoord.quote:Die plagerijtjes vind ik erbij horen, maar niet iedereen in deze topicreeks ziet die plagerijtjes als normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |