En wat vind je ervan?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef NX het volgende:
//EDIT
Heb net mijn SR ontvangen! Me is happy!
Beter bel je M$, denk dat de MM weinig kan doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:13 schreef Zijpie het volgende:
mn xbox is naar de kl*te
elke keer loopt ie vast of geeft ie gekke kleuren na 2 a 3 minuten..
morgen maar even naar de MM voor garantie
geen SR meer voor een tijdje![]()
![]()
Ben al erg lang bezig.... zit nu op 17%,..... SP duurt voor een gewone gamer wel dik 30 uur of langer...... !quote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef koentje.k het volgende:
Ik krijg de game morgen binnen:D
Hoe lang is de speeltijd ongeveer? gewoon de story mode dus zonder extra dingetjes.
Ik kan in ieder geval niet wachten, na de demo was ik om... Ben ook erg benieuwd naar de MP. Iemand ervaring met de mode met de gang wars?:)
Bedankt Cittar!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef CittaR het volgende:
[..]
hier heb ik nog een toevoeging bij... ...
Geweldig game, het voelt nu veel beter aan als de demo...quote:
Ik heb die 360 pas 2 dagen en nu al kapot.. ik ga gewoon een nieuwe eisen !quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Beter bel je M$, denk dat de MM weinig kan doen.
Ik vind je nog behoorlijk kalm.........quote:Op donderdag 7 september 2006 18:46 schreef Zijpie het volgende:
[..]
Ik heb die 360 pas 2 dagen en nu al kapot.. ik ga gewoon een nieuwe eisen !![]()
ik heb 10-12 uur gespeeld en zit op 48% ik hoef alleen nog de vice kings uit te schakelenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al erg lang bezig.... zit nu op 17%,..... SP duurt voor een gewone gamer wel dik 30 uur of langer...... !
Ja maar ik loop ook het grootste gedeeltequote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb 10-12 uur gespeeld en zit op 48% ik hoef alleen nog de vice kings uit te schakelen
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67302quote:Op donderdag 7 september 2006 18:55 schreef devv05 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verkoopcijfers van deze game.
Ik heb 15 uur gespeeld ofzo en zit op 35%quote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb 10-12 uur gespeeld en zit op 48% ik hoef alleen nog de vice kings uit te schakelen
Gewoon goedquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Noax het volgende:
Hoe ervaren jullie het saven?
Neej, we hebben een Sony TV, volgens mij meer dan 6 jaar oud...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je een hdtv NX?
Op zich goed, alleen jammer dat je niet verschillende careers hebt. Ik weet nu nooit welke savegame van mij of mn vriendin is.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Noax het volgende:
het is geen dead risingquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Noax het volgende:
Moet je naar een garage gaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef Hellrazor het volgende:
hoe kan je je auto pimpen ? ik ben nu 21%
Zijn de leukste, samen met hoeren oppikken en de media vermijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:49 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik heb net alle Mayhem en Insurance Fraud activities uitgespeeld en ik zit nu op 80%.
Op naar die Drug Activity!
Daar was ik mee in de war...quote:
Ik speel het al bijna 13 uur, en ik heb me nog geen moment verveeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Het begint na een tijdje toch flink te vervelen... ik heb nu al 2 dagen niet gespeeld en ik heb er ook geen zin in.
Misschien dit weekend weer.
Totaal 22 uur gespeeld, maar heb geen zin om het te starten. Maar dat komt vanavond nog wel, genoeg leuks op tvquote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Het begint na een tijdje toch flink te vervelen... ik heb nu al 2 dagen niet gespeeld en ik heb er ook geen zin in.
Misschien dit weekend weer.
Doet me denken aan zo'n missie waarbij je een bom moest droppen voor een deur om de boel op te blazen (was iets met een record label). Stapte ik even later in een auto en kreeg ik breaking news op de radio dat die tent na een ontploffing in de fik stondquote:Op donderdag 7 september 2006 21:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik speel het al bijna 13 uur, en ik heb me nog geen moment verveeld.
Leuke radiogesprekken ook. Net eentje over Noren haters (klinkt de Jiskefet liefhebbers mischien bekend in de oren).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Een klein beetjequote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Hellrazor het volgende:
hebben jullie ook je mannetje zoveel mogelijk op jezelf laten lijken![]()
ik heb een dikke neger met afro kapselquote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Hellrazor het volgende:
hebben jullie ook je mannetje zoveel mogelijk op jezelf laten lijken![]()
Er zit een bug in de audioplayer dat hij blijft hangen terwijl het verbinding/zoeken maken met Windows Connectquote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef devv05 het volgende:
Ik ging voor de 2e keer (per ongeluk) naar Music Player en weer liep ie vast. Het ligt echt aan dat ding dus. Is dat al gemeld op het officiele forum zodat ze het mee kunnen nemen in hun patch?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff kutzooi,spel loopt allleen maar langzaam lijkt wel of ik naar een slomotion loop te kijken
sinds deze weekquote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Vreemd, heeft niemand verder last van. Heb je iets speciaals gedaan, is het zomaar in ene?
Heb je niet een optie aangezet ofzo, of iets in je instellingen verandert?quote:
hoe ging dat ook al weer, iets met verschillende knoppen combinatiesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Probeer je cache te legen jorien
In het system menu naar "Memory" gaan, dan op je HDD op Y drukken en dan:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe ging dat ook al weer, iets met verschillende knoppen combinaties
Links boven op je Joystick. Dus niet die trekker.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
ja daarom, left shoulder euh
Hij is blankquote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef masterdave het volgende:
my badass motherfucka
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn gast is ook blank...
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Mister_T het volgende:
Wat een hoere missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft trouwens geen Dead Rising te spelen om zombies op je 360 te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die drug activity trouwens erug saai…..
[ Bericht 9% gewijzigd door Scriptkiddie op 08-09-2006 09:51:48 ]![]()
aaaaargh wat een kutmissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips?![]()
Wat een gaye emo zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef masterdave het volgende:
my badass motherfucka
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:42 schreef bluebit het volgende:
aaaaargh wat een kutmissiezeer grappig, hier zat ik ook gruwelijk op te kloten, zei precies hetzelfde hier op Fok! en kreeg deze geweldige tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips?Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:45 schreef masterdave het volgende:
[..]
zeer grappig, hier zat ik ook gruwelijk op te kloten, zei precies hetzelfde hier op Fok! en kreeg deze geweldige tipthanks!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips?![]()
Geloof mij, het is nog steeds niet makkelijk, maar nu maakt het more doablequote:Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
Wil/ga je 'm niet online spelen dan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Waarom mot ik persé een zwart kereltje nemen dan![]()
Ik moet nog een paar missies en dan hek um uitgespeeld, daarna wil ik um ruilen tegen dead rising, als iemand interesse heeft in deze ruil over laten we zeggen een week, mail me op ikruildeadrising@davepouw.demon.nlIk ben inmiddels overleden![]()
Nope, mij te laggy ten eerste, en ik denk ook niet dat ik daar de tijd voor heb om met een clan te gaan spelen en zo, alhoewel me het wel heel vet lijktquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wil/ga je 'm niet online spelen dan ?Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
Helemaal 100% uitgespeeld? Of half 50% uitgespeeld?quote:Ik moet nog een paar missies en dan hek um uitgespeeld....![]()
zit nu op 60%, maar die levels halen van die activities doek niet zo lang over.en daarna heb ik het wel gehad denk ik, vind het een geweldig spel, maar als ik die dingen gedaan heb dan heb ik het wel gezien denk ik. Dan is het tijd voor dead rising, mijn aanbod geldt nog steedsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:09 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Helemaal 100% uitgespeeld? Of half 50% uitgespeeld?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
waar is dit goed voor?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef NX het volgende:Hoe leeg je het (systeem) cache?
- In het system menu naar "Memory" gaan, dan op je HDD op Y drukken en dan toetsencombinatie uitvoeren:
X, X, LB, RB, X, X.![]()
waarom zou je letters kiezen, kies gewoon het nummer wat bij de letter hoort, werkt prima.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe krijg je letters bij je cellphone?![]()
Je kan geen letters krijgen...maar als je logisch nadenkt bij die telefoon.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Weet niet precies hoe het system cache van de X360 werkt, maar zal het proberen uit te leggen:quote:
De cache van de XBOX 360 is waar bepaalde informatie van spellen en van het systeem tijdelijk wordt opgeslagen...
Sommige Fokkers! hadden wat problemen met een antal spellen, en de cache legen kan daarbij helpen...![]()
besteld bij DP voor 439quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:46 schreef devv05 het volgende:
Saints Row pack momenteel verkrijgbaar voor 386 euro bij Dixons, en nog niet binnen
Ik ben inmiddels overleden![]()
DP? In ieder geval, omdat je het nog steeds niet binnen hebt, kun je je bestelling annuleren...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
besteld bij DP voor 439, en nog niet binnen
![]()
Waar wacht je op? Pak je brommeren brommerse naar Dixons! Kun je meteen een extra spel erbij kopen met het geld dat je eigenlijk bespaart
!
![]()
Ach die 50 euro , en ik heb Dimension Plus al betaaldquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef NX het volgende:
[..]
DP? In ieder geval, omdat je het nog steeds niet binnen hebt, kun je je bestelling annuleren...
Waar wacht je op? Pak je brommeren brommerse naar Dixons! Kun je meteen een extra spel erbij kopen met het geld dat je eigenlijk bespaart
!
En ik heb geen brommer , ik heet geen Maikuuuul
Ik ben inmiddels overleden![]()
Had een nitro engine in mijn auto gebouwd...... dukes of hazard achtige auto nagemaakt en even een test run gemaakt... holy shit wat werkt die nitro cool.... kreeg hem eerst niet aan, en had later pas door dat ik op R3 moest drukken
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Eindelijk weekend, heb nu een week Saints Row. Spel is echt gaaf blijf zoveel te doen, nog lang niet uitgespeeld. In de 22 uur nu gespeeld. Helaas vanaf Dinsdag weinig gespeeld vanwege school. Maar vanavond ga ik echt weer lang spelen. Zo kick die stad![]()
R3?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Had een nitro engine in mijn auto gebouwd...... dukes of hazard achtige auto nagemaakt en even een test run gemaakt... holy shit wat werkt die nitro cool.... kreeg hem eerst niet aan, en had later pas door dat ik op R3 moest drukken
Welke knop is dat ?
Ik druk iig op het rechter pookje![]()
Vraag als je dus de verhaal lijn uitspeelt ben je dus klar met de game en kan je niet meer verder. Hoe zit het dan met de activities?? Heb je die al klaar of vervallen die gewoon dan??![]()
volgens mij geef je meteen het antwoord..quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Vraag als je dus de verhaal lijn uitspeelt ben je dus klar met de game en kan je niet meer verder. Hoe zit het dan met de activities?? Heb je die al klaar of vervallen die gewoon dan??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja die jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
R3?
Welke knop is dat ?
Ik druk iig op het rechter pookje
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Zit vast bij 26%, moet een missie doen: Angelo vermoorden of tenminste de vliegtuig opblazen, omg! ik word er niet goed van, al 16x opnieuw gedaan, telkens ontploft de auto!
Iemand tips?
[ Bericht 4% gewijzigd door NX op 08-09-2006 20:53:11 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: