(Nee.. B..)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef Homdeck het volgende:
Kesey?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef Gooitzen het volgende:
Goedenavond, zegt me niets.
veel plezier!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen..ik ga mijn tas inpakken en wellicht nog even wat slapen. Het kán zijn dat ik zo terug ben om nog een beetje te quizzen...maar indien dat niet het geval is:
"I've put this off for far too long....I regret to announce this is the end. I bid you all a fond farewell."
Wellicht dat ik tussentijds nog was fotos post maar ik kan niets beloven. (ik ga straks op vakantie dus)
Nogmaals, hele fijne vakantie Nem, geniet ervan!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen..ik ga mijn tas inpakken en wellicht nog even wat slapen. Het kán zijn dat ik zo terug ben om nog een beetje te quizzen...maar indien dat niet het geval is:
"I've put this off for far too long....I regret to announce this is the end. I bid you all a fond farewell."
Wellicht dat ik tussentijds nog was fotos post maar ik kan niets beloven. (ik ga straks op vakantie dus)
ja en dat dusquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nogmaals, hele fijne vakantie Nem, geniet ervan!![]()
Las Vegas(tevens een wedding chapel huwelijk bijwonenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:33 schreef Soempie het volgende:
waar ga je heen nem?? en hoe lang moet ik je missen?!
Dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. een gezegende trip man.. dat we je maar weer gezond en tevreden weer mogen terug zien..
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterkte en succes aan diegenen die ziekenhuizen bezoeken op het moment![]()
![]()
Mij niet gezien. Ik trouw op een *kuch* normale manierquote:Op woensdag 6 september 2006 01:36 schreef Soempie het volgende:
wedding chapel huwelijktoch niet die van jezelf he?!
Veel plezier he. 15 dagen is te overzien
agossiequote:Op woensdag 6 september 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
En ik ga ook slapen, dus bij deze welterusten allemaal!![]()
[afbeelding]
Succes, gaat vast lukken, is bij mij ook geluktquote:Op woensdag 6 september 2006 01:38 schreef Homdeck het volgende:
Weltrusten schaap en ik ga er zelf ook vandoor. heb het morgen erg druk met mijn muur en mijn bleekmiddel
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:38 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik ga ook![]()
morgenvroeg college (11 uur)
slaap lekker allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |