Nee, niet van Lemniscaat en niet mijn genre.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:57 schreef Jojoortje het volgende:
Oke hier een paar boeken:
- Afblijven
- Kilometers cola en knetterende ruzie
- Pijnstillers
- Confetti conflict
- Spijt!
Komt dit jullie echt niet bekend voor?
(Ik bedenk een nieuwe vraag!)
Lemniscaat roeleertquote:Op woensdag 6 september 2006 02:59 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, niet van Lemniscaat en niet mijn genre.
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
In alle drie de films speelt Lucy Lui?
Tonke Dragt roeleert ookquote:Op woensdag 6 september 2006 03:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zeker, alleen missen ze Tonke Dragt.
Zit wel in alle drie de films een zelfde actrice/acteur? Ken ook alleen maar de eerste film.quote:
heeft ook niet zo'n grote rol. Hij is wel heeeeeeel erg beroemdquote:Op woensdag 6 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Weet niet meer wie de acteur uit Charlie's Angels is
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
Al Pacino?
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Matt LeBlanc bedoel ik..
Ai, dat klopt ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Matt LeBlanc bedoel ik..
Gezien mijn antwoord wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
En... hebben jullie een OOOJA moment?
Hoeft niet, ik ben er al mee bezigquote:Op woensdag 6 september 2006 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik maak het goed door 246 te openen voor je, zodat je rustig achterover kan zitten?
Later!quote:Op woensdag 6 september 2006 03:13 schreef tong80 het volgende:
Ik rook m'n laatste peuk op mensen Houdoe Stanley en de rest het was weer aangenaam.
Ik ben ook al de punten aan het tellenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. ik ben ook al met 246 bezig.. en stand is al bijgewerkt.. dus staak je wild geraas..
Nee, lieverd. Ik maak mooiste OP ooit en heb punten al bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook al de punten aan het tellenMaar dat hoeft dus niet meer?
Vergeet je mijn puntje niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, lieverd. Ik maak mooiste OP ooit en heb punten al bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |