quote:Op woensdag 6 september 2006 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Matt LeBlanc bedoel ik..
Ai, dat klopt ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Matt LeBlanc bedoel ik..
Gezien mijn antwoord wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
En... hebben jullie een OOOJA moment?
Hoeft niet, ik ben er al mee bezigquote:Op woensdag 6 september 2006 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik maak het goed door 246 te openen voor je, zodat je rustig achterover kan zitten?
Later!quote:Op woensdag 6 september 2006 03:13 schreef tong80 het volgende:
Ik rook m'n laatste peuk op mensen Houdoe Stanley en de rest het was weer aangenaam.
Ik ben ook al de punten aan het tellenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. ik ben ook al met 246 bezig.. en stand is al bijgewerkt.. dus staak je wild geraas..
Nee, lieverd. Ik maak mooiste OP ooit en heb punten al bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook al de punten aan het tellenMaar dat hoeft dus niet meer?
Vergeet je mijn puntje niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, lieverd. Ik maak mooiste OP ooit en heb punten al bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |