zeg dat niet te hard, ik verwacht elk moment dat micheline bekent dat ze de tina en de yes nog leest.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.
Maar geestelijk is die echt niet ouder als een jaar of 16.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.
Hoeveel familie hebben ze ???quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed inquote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Hee Martijn_fijn !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dat was zieligquote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
persoonlijk kijk ik liever naar michelinequote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
Geen idee van maar ik denk dat het overgrote gedeelte van de stemmers vrienden/bekenden/familie zijn. Misschien dat er naar het einde toe wat meer "neutrale" kijkers gaan stemmen. Is geen weten maar dat schat ik zo in eigenlijk. Ik stem nooit trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
Ik kijk ook wel uit. Corrupte bende enzoquote:
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Ze zijn gewoon jaloers op dr tettenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Pssssst hij is turkquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.
Snap de antipathie tegen Semih ook niet zo goed, hij komt wel sympatiek over.
Ah ja, tuurlijk! Stom van me.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Ik kijk regelmatig streams en zie haar voornamelijk dollen met Semih en een beetje op de bank hangen. Maar goed, de kritiek kwam uit het Hilde kamp NADAT ze hoorden dat ze niet op Semih konden stemmenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
Voor e10 en marcel is dat wel de voornaamste reden geloof ikquote:
Soms gaat ie niet echt leuk met Micheline om.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |