jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
Je kan ook te ver gaan daarinquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?![]()
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Laat Scannie maar hij wil z'n zin graag hebben weer
Wat ben je strengquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als "groep van hilde" en ik zie hem niet als deel van de "groep van hilde".quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is gewoon alles negatief uitleggen wat de groep van Hilde betreft.
Ook dat zie ik heel anders. Ik heb ook de pest aan types als Etienne en Marcel, maar brand ze dan wel af op de juiste fouten. In dit geval kwam Micheline erbij zitten, dus ALS er iemand afgebrand moet worden (wat ik NIET vind) is het in dit geval Micheline.
Ook de modjesquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben je streng![]()
BB is keihard dit jaar
Dat is een pose, onzekerheid voornamelijk. Kijk mij eens onschuldig en aandoenlijk zijn, zoietsquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline praat als een meisje van 9, wat een kutstem.![]()
Nee ik las verkeerd sorryquote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik vind Marcel nog een slag erger, die denkt van alles. E10 komt niet voor niks op deze vreemde denkbeelden al heeft dat niet alleen met pa te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
Vergeet niet dat BB voor de bekendmaking die gasten expres een beetje heeft laten vollopenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je krijgt niet mee hoe bewust ie is van de kijker, de mogelijke gevolgen van gisteravond, de discrepanties zoals zijn verzoenende gepraat al de hele dag?
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik ben het niet zozeer eens met de rest. Maar je moet toch wel toegeven dat het raar is dat ze nu met elkaar praten, terwijl E10 haar genomineerd heeft (en anders haar vriendje) en je daar dus uit kan concluderen dat hij niks met haar heeft en dat zij gisteren gehoord heeft hoe slecht hij over haar vriendje denkt én dat hij haar genomineerd heeft. Irl zouden deze 2 mensen elkaar dus ernstig vermijden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |