abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41612945
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Vind het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot, wellicht dat GOW daar een eind aan maakt maar tot nu toe zijn t geliktere versies van de XBOX. Wil niet zeggen dat het niet mooi is natuurlijk...
Tsja, en zo is elke PC game een geliktere versie van een vorig deel, en zo zal elke game voor de Wii ook een geliktere GC-uitstraling hebben. Niks mis mee, IMO en hoe je ze bestuurt draagt daar weinig tot niks aan bij.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:45:26 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41613680
Binnenkort LED-backlit LCD's van Samsung op de markt, misschien het overwegen waard...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41613818
Feit is wel, een game mag er nog zo mooi uitzien, maar als de besturing zuigt dan ben je er ook snel op uitgekeken. Mooie graphics is ook iets waar je (te) snel aan gewend raakt, terwijl een spel met een goeie gameplay nog lang gespeeld kan worden

Gisteren heb ik de FNR3 demo voor mn 360 eens gedownload. Zag er erg goed uit, maar die gameplay was echt niks voor mij...TDU is daarentegen grafisch wat minder dan een andere racegame (PGR3), maar de gameplay is echt heel erg leuk Ik heb die demo ook al uren zitten spelen.
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:53:39 #179
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41613904
Ik verwacht eigenlijke beide van een game, ik wil zowel goed graphics(en geluid) samen met goede gameplay. Met de hardware van tegenwoordig(en die gaat komen) hoeven er geen lelijke games meer te zijn.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41614072
Nee, oke ik heb ook liever een grafisch mooi spel dan een lelijk.
Door de meer realistische graphics word je toch meer in de game betrokken.

Maar ik speel zo af en toe nog wel eens een Amiga spelletje
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:01:12 #181
145074 Diablos79
pi_41614141
Maar Amiga spellen waren voor hun tijd ook niet lelijk .. Er is groot verschil tussen wat nu oud is en wat gewoon lelijk is.
pi_41614337
Ik lees hier en in andere topics dat het verschil tussen de 360 en mijn oude box niet zo heel groot is. Ik vraag me af of het het wel waard is om mijn xbox in te ruilen tegen een 360. Behalve dan dat PES6 niet op de xbox uitkomt
Bijna 360 bezitter...
pi_41614423
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef damian25 het volgende:
Ik lees hier en in andere topics dat het verschil tussen de 360 en mijn oude box niet zo heel groot is. Ik vraag me af of het het wel waard is om mijn xbox in te ruilen tegen een 360. Behalve dan dat PES6 niet op de xbox uitkomt
Ik heb ze beiden onder mijn tv staan en zie toch echt duidelijk verschil tussen die twee met graphics
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41614789
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef damian25 het volgende:
Het verschil is enorm groot, niet alleen grafisch maar ook op andere punten (betere AI mogelijk, veel meer open gebieden en vrijheid, etc)
pi_41614869
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tsja, en zo is elke PC game een geliktere versie van een vorig deel, en zo zal elke game voor de Wii ook een geliktere GC-uitstraling hebben. Niks mis mee, IMO en hoe je ze bestuurt draagt daar weinig tot niks aan bij.
Ik zeg alleen maar dat de leaps minder spectaculair zijn als vroeger, de overgang van NES naar SNES of van SNES naar PS was gewoon . Verder heeft de PC zo'n gigantische stap gemaakt de laatste jaren dat je gewoon al gewend bent aan de next gen voordat je ook maar 1keer een nxt gen console in huis huis hebt gehaald. De physics moeten flink op de schop, ik denk dat dat next gen ook echt next gen maakt, dat of andere vernieuwingen. Scherpere renders vind ik gewoon niet meer spectaculair als de poppetje dezelfde gedragingen hebben zoals altijd.
Waar ze ook vanaf moeten is de voorspelbaarheid, vaak speel ik een spel en dan weet ik al gauw wat ze van me verlangen en welke methoden/ aanwijzingen er zijn die ik kan gebruiken. Zoiets als RE4 will do just fine.
pi_41614967
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
Ik verwacht eigenlijke beide van een game, ik wil zowel goed graphics(en geluid) samen met goede gameplay. Met de hardware van tegenwoordig(en die gaat komen) hoeven er geen lelijke games meer te zijn.
Die zijn er IMO ook (bijna) niet meer, probleem is alleen dat men de lat meteen weer legt bij het hoogst haalbare, nu is dat Crysis en over een jaar weer een andere. Spellen zoals Okami, daar kan ik nog wel warm voor lopen.
pi_41630914
Nou ik heb m he .. de xb 360 en me game farcry instincts predator ! op een 32" lcd hd tv en ik moet zeggen ik ben tevree!

l8`r!
pi_41631352
Gefeliciteerd met je aankoop Far Cry vond ik niet eens een heel bijzondere game, er zijn veeel betere. Maar dat ontdek je allemaal nog wel, veel plezier
pi_41632865
Dankje man dat denk ik ook wel ....

Slotje mag wel hoor mods

quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop Far Cry vond ik niet eens een heel bijzondere game, er zijn veeel betere. Maar dat ontdek je allemaal nog wel, veel plezier
pi_41706595
Gefeliciteerd met je beslissing, en FCI:P is inderdaad verreweg nog niet de beste die ik gezien heb
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_41707165
ik heb een ps2 en xbox gehad, heb nu een xbox360.

ps2 en xbox(1) hebben me beide nooit echt weten boeien, nooit echt veel achter gezeten, stond soms een maand in het stof.

de 360 heeft iets, ik zit er bijna iedere dag wel achter, veel met live ook bezig, ik ben er echt verslaafd aan, het is een mooi apparaat, het heeft iets, tis vreemd, maar de 360 pakt me gewoon in zijn wereld, en live is helemaal geweldig!!

ik geloof niet dat de ps3 me kan pakken, en vooral gratis internet service geloof ik niet, dan moet je waarschijnlijk per game zelfs gaan betalen.
dood aan sony nu, ben geen fanboy, maar sony behandeld de gamer op dit moment gewoon niet goed!!
Sj0erd666 :(
  maandag 11 september 2006 @ 16:20:34 #192
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41709561
heb een ps2 gehad , net verkocht voor een Xbox360

overigens blijft de laatste maar tot maart , dan gaat tie er onherroepelijk uit
vindt het zkr een zeer goede console , maar sony trekt me toch meer

ook al is het een kutstreek wat sony geleverd heeft, in maart ben ik dat alweer vergeten

heb ook nog een psp..... kom tijd te kort
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41709681
Snap niet waarom Sony mensen meer zou trekken, kan er echt maar weinig argumenten voor bedenken. Dat handjevol exclusives en... ohnee, dat was het al.
  maandag 11 september 2006 @ 16:30:38 #194
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41709882
yep

same old things

final fantasy , metal gear solid

maar dat even apart genomen, de console zelf spreekt me gewoon meer aan, en dat heeft niet eens zoveel met de games te maken

leg mij eens uit waarom jij de 360 zo beter vindt dan , heeft veel met persoonlijke smaak te maken
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41709956
Met name door de betere games (betere exclusives, meer westers georienteerd) en natuurlijk het onverslaanbare Xbox Live.

Ik zie gewoon simpelweg geen reden om een PS3 aan te schaffen, zelfs al zou ik willen. Final Fantasy vind ik te uitgemolken. Final Fantasy X vond ik leuk maar daarna werd het saai. MGS heb ik nooit leuk gevonden, saai spel.
  maandag 11 september 2006 @ 16:43:53 #196
145074 Diablos79
pi_41710285
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
Met name door de betere games (betere exclusives, meer westers georienteerd) en natuurlijk het onverslaanbare Xbox Live.

Ik zie gewoon simpelweg geen reden om een PS3 aan te schaffen, zelfs al zou ik willen. Final Fantasy vind ik te uitgemolken. Final Fantasy X vond ik leuk maar daarna werd het saai. MGS heb ik nooit leuk gevonden, saai spel.
Ik vind de Xbox360 juist geen betere games bieden, en helemaal geen betere exclusives. Maar ja ik houd dan ook meer van jap games dan van westerse games. En ik vind het aanbod op de 360 wat te beperkt tot shooters en sportspellen, veel leuke rpg's, vechtspellen, platform, aktie en avonturen spellen zijn er niet op.
pi_41710394
Tja, als je meer van Japanse games houdt dan is de PS3 inderdaad een betere keuze. Maar dat is bij mij dus niet het geval
  maandag 11 september 2006 @ 16:52:19 #198
145074 Diablos79
pi_41710548
Dat kan Maar nu zie wel gelijk waarom ook veel mensen voor de PS3 kiezen en niet voor Xbox360. Waarschijnlijk zal ik ze uiteindelijk toch wel allebij hebben. Als ik weer een mobieltje koop neem ik gewoon een abbo waar je een 360 bij krijgt .. En de PS3 koop ik sowieso wel.
  maandag 11 september 2006 @ 16:54:02 #199
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41710609
ik vindt het zo wel eens prettig om er normaal over te kunnen praten , zonder dat er gelijk gebasht wordt

maar ik denk dat diablo daar een key-point heeft

sony heeft een grote naam opgebouwd voor de RPG fanbase

o.a ondergetekende

enigste RPG die ik ken zover op de Xbox360 is Oblivion & Fable op de oude box , waarvan ik de laatste niet eens zkr weet of het wel een rpg is

[ Bericht 29% gewijzigd door Deacon_Tigra op 11-09-2006 16:59:05 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41712584
RPG lijst van de Xbox 360 (tot nu toe verschenen of aangekondigd binnen niet al te lange tijd:

- Blue Dragon
- Oblivion
- Elveon
- Enchanted Arms
- Fable 2
- Final Fantasy XI
- Golden Axe
- Kameo (niet echt een RPG, soort van)
- Kingdom under Fire: Circle of Doom
- Lord of the Rings: The White Council
- Lost Odyssey
- Mass Effect
- Overlord
- Two Worlds

Met name Blue Dragon, Fable 2, Mass Effect, en ik denk ook wel KuF, Overlord en Two Worlds zijn toppers in wording. Wellicht dat de PS3 meer RPG titels krijgt (en dan met name Japanse, dit zijn vooral westerse RPG's), maar ik vind er toch een aantal hele mooie titels tussenzitten.

Doe op de eerste titels maar eens wat Google werk als je nieuwsgierig bent

Mass Effect is nu al samen met BioShock (komt ook op 360) de most anticipated game of 2007. Blue Dragon is een RPG game die zich denk ik kan gaan meten met Kingdom Hearts. Fable 2 bouwt voort op het eerste deel natuurlijk, waar veel RPG-liefhebbers al verslaafd aan waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')