Tsja, en zo is elke PC game een geliktere versie van een vorig deel, en zo zal elke game voor de Wii ook een geliktere GC-uitstraling hebben. Niks mis mee, IMO en hoe je ze bestuurt draagt daar weinig tot niks aan bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vind het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot, wellicht dat GOW daar een eind aan maakt maar tot nu toe zijn t geliktere versies van de XBOX. Wil niet zeggen dat het niet mooi is natuurlijk...
Ik heb ze beiden onder mijn tv staan en zie toch echt duidelijk verschil tussen die twee met graphicsquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef damian25 het volgende:
Ik lees hier en in andere topics dat het verschil tussen de 360 en mijn oude box niet zo heel groot is. Ik vraag me af of het het wel waard is om mijn xbox in te ruilen tegen een 360. Behalve dan dat PES6 niet op de xbox uitkomt![]()
Het verschil is enorm groot, niet alleen grafisch maar ook op andere punten (betere AI mogelijk, veel meer open gebieden en vrijheid, etc)quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef damian25 het volgende:
Ik lees hier en in andere topics dat het verschil tussen de 360 en mijn oude box niet zo heel groot is. Ik vraag me af of het het wel waard is om mijn xbox in te ruilen tegen een 360. Behalve dan dat PES6 niet op de xbox uitkomt![]()
Ik zeg alleen maar dat de leaps minder spectaculair zijn als vroeger, de overgang van NES naar SNES of van SNES naar PS was gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, en zo is elke PC game een geliktere versie van een vorig deel, en zo zal elke game voor de Wii ook een geliktere GC-uitstraling hebben. Niks mis mee, IMO en hoe je ze bestuurt draagt daar weinig tot niks aan bij.
Die zijn er IMO ook (bijna) niet meer, probleem is alleen dat men de lat meteen weer legt bij het hoogst haalbare, nu is dat Crysis en over een jaar weer een andere. Spellen zoals Okami, daar kan ik nog wel warm voor lopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:53 schreef Diablos79 het volgende:
Ik verwacht eigenlijke beide van een game, ik wil zowel goed graphics(en geluid) samen met goede gameplay. Met de hardware van tegenwoordig(en die gaat komen) hoeven er geen lelijke games meer te zijn.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoopFar Cry vond ik niet eens een heel bijzondere game, er zijn veeel betere. Maar dat ontdek je allemaal nog wel, veel plezier
Ik vind de Xbox360 juist geen betere games bieden, en helemaal geen betere exclusives. Maar ja ik houd dan ook meer van jap games dan van westerse games. En ik vind het aanbod op de 360 wat te beperkt tot shooters en sportspellen, veel leuke rpg's, vechtspellen, platform, aktie en avonturen spellen zijn er niet op.quote:Op maandag 11 september 2006 16:33 schreef devv05 het volgende:
Met name door de betere games (betere exclusives, meer westers georienteerd) en natuurlijk het onverslaanbare Xbox Live.
Ik zie gewoon simpelweg geen reden om een PS3 aan te schaffen, zelfs al zou ik willen. Final Fantasy vind ik te uitgemolken. Final Fantasy X vond ik leuk maar daarna werd het saai. MGS heb ik nooit leuk gevonden, saai spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |