Ja, Halo 3 en Mass Effect, waardeloze games. Om er zo maar gauw even 2 te noemen want de lijst is te lang.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die is ook al langer uit he
[..]
Buiten GoW geenéén 360 exclusive killer app![]()
Dan doet de PS3 het met MGS en FF13 al beter terwijl die nog nieteens uit is![]()
Oke, dat zijn er 3 danquote:Op donderdag 7 september 2006 20:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, Halo 3 en Mass Effect, waardeloze games. Om er zo maar gauw even 2 te noemen want de lijst is te lang.
MGS boeit de meeste mensen niet (ik vind er geen bal aan) en FF13 is Japanse meuk en volgens mij niet eens exclusief.
Ik kan er ook nog meer opnoemen wat ik niet ga doen, want dit is een eindeloze discussie die nieteens meer om games gaat naar mijn ideequote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect is 'the most anticipated game' van 2007. MGS is inderdaad populair maar ook zwaar overhyped. Hetzelfde geldt trouwens wel een beetje voor Final Fantasy.
Maar ik noemde slechts enkele voorbeelden. Natuurlijk heb je ook nog games als RalliSport Challenge 2, Forza 2, Fable 2 en wat dacht je van Huxley? Kane & Lynch: Dead Men, Lost Odyssey, Blue Dragon, Viva Pinata zijn nou ook niet echt slechte games. En ja ik kan nog verder gaan maar dat doe ik niet
Nadeel van de PS3 is dat FF13 en MGS pas over een jaar of anderhalf(heel optimistisch)/twee uit gaan komen en dan heb je waarschijnlijk eerst alleen nog de japanse versie van FF13quote:Op donderdag 7 september 2006 21:12 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Oke, dat zijn er 3 danMaar Mass Effect is volgens mij nog nieteens speelbaar getoond, dan kan ik ook wel over Killzone 2 beginnen
![]()
En ik denk dat MGS wel wat populairder is dan de titels die jij voor de 360 noemt.
En waar FF13 buiten de PS3 op zou moeten komen zou ik niet kunnen zeggen![]()
Is MGS eigenlijk al speelbaar getoond? Dus in de zin van beelden waarbij je ziet dat een speler de hoofdpersoon kan rondbewegen ed. Tot nu toe heb ik alleen maar een hd trailer gezien namelijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog meer opnoemen wat ik niet ga doen, want dit is een eindeloze discussie die nieteens meer om games gaat naar mijn idee
Games afkraken vanwege het systeem waarop ze komen![]()
Tja, maar er zullen nog wel wat andere leuke spellen uitkomen in de tussentijd denk ik zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Nadeel van de PS3 is dat FF13 en MGS pas over een jaar of anderhalf(heel optimistisch) uit gaan komen en dan heb je waarschijnlijk eerst alleen nog de japanse versie van FF13
Je hebt een 360 en dan speel je nog weleens op je PS2? damn, verschil PS2 en 360 is nogal gruwelijk zeg maar, bijna hetzelfde als een atari 2600 en een amigaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tja, maar er zullen nog wel wat andere leuke spellen uitkomen in de tussentijd denk ik zo![]()
De PS3 komt nou eenmaal laat uit, Halo3 is er ook maar pas over een jaar...ik vermaak me tot maart in ieder geval wel met mn 360 en PS2![]()
Vind het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot, wellicht dat GOW daar een eind aan maakt maar tot nu toe zijn t geliktere versies van de XBOX. Wil niet zeggen dat het niet mooi is natuurlijk...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je hebt een 360 en dan speel je nog weleens op je PS2? damn, verschil PS2 en 360 is nogal gruwelijk zeg maar, bijna hetzelfde als een atari 2600 en een amiga
Dan moet je een fatsoenlijke (HD)TV kopenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vind het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot, wellicht dat GOW daar een eind aan maakt maar tot nu toe zijn t geliktere versies van de XBOX. Wil niet zeggen dat het niet mooi is natuurlijk...
Een gelikte xbox, ga weg man, op een sdtv misschien ja, maar op me samsung 32' ziet het er echt wel VEEL beter uit als de xbox. over ps2 maar niet te beginnen...*proest*quote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vind het verschil eigenlijk helemaal niet zo groot, wellicht dat GOW daar een eind aan maakt maar tot nu toe zijn t geliktere versies van de XBOX. Wil niet zeggen dat het niet mooi is natuurlijk...
Het gaat natuurlijk ook puur om het spelplezier: speel jij graag spellen die op de PS2 wel te doen zijn dan houdt het gewoon opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Mjah, maar de games zelf niet, die blijven stabiel steken op 720P...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef SToRM81 het volgende:
En dan te bedenken dat de PS3 1080p gaat doen![]()
idd, omdat next-gen graphics en 1080p beroerde framerates zou halen, ik las het gister op Fok!, goh, waarom zou MS het gewoon bij 720p hebben gehouden, misschien wel omdat MS niet zo naief als sony is? 1080p is dus alleen handig voor de films, maar daarvoor koop ik dus geen PS3, want dat blu-ray de standaard gaat worden is alles behalve zeker.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, maar de games zelf niet, die blijven stabiel steken op 720P...
En wanneer komen er fatsoenlijk 1080P TV's op de markt? Die ook nog eens betaalbaar zijn voor het gemiddelde van het gamend volk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
idd, omdat next-gen graphics en 1080p beroerde framerates zou halen, ik las het gister op Fok!, goh, waarom zou MS het gewoon bij 720p hebben gehouden, misschien wel omdat MS niet zo naief als sony is? 1080p is dus alleen handig voor de films, maar daarvoor koop ik dus geen PS3, want dat blu-ray de standaard gaat worden is alles behalve zeker.
Dat is idd ook nog een knelpunt, dat gaat nog een jaar of 2 duren voordat echte 1080p schermen te betalen zijn. Nee, ik denk dat Sony het heel moeilijk gaat krijgen, of de PS3 moet me echt verrassen met de physics van dat apparaat waar de 360 nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef Woutervn het volgende:
[..]
En wanneer komen er fatsoenlijk 1080P TV's op de markt? Die ook nog eens betaalbaar zijn voor het gemiddelde van het gamend volk?
Ik heb een Samsung LC32r72 HDTV en gebruik componenten kabel. Natuurlijk zie ik wel verschil maar als ik God of War eropzet en t speel dan is t verschil gewoon helemaal niet zo groot. t Heeft te maken met mijn verwachting en perceptie dat next-gen is en ik ben niet echt onder de indruk van de leap. Dat was ook al het geval toen ik bijvoorbeeld Doom3 op de PC op mn HDTV speelde.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenlijke (HD)TV kopenSorry hoor, maar als ik nu nog een PS2-game opzet schrik ik me kapot hoe lelijk die zijn.
Ze zijn zoals ik zei gelikter ja.quote:Een gelikte xbox, ga weg man, op een sdtv misschien ja, maar op me samsung 32' ziet het er echt wel VEEL beter uit als de xbox. over ps2 maar niet te beginnen...*proest*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |