De 360 CPU is ook geen standaard PC-chip, sterker nog de CELL en de 360 CPU zijn allebei gebaseerd op PowerPC CPU'squote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef Jheronimus het volgende:
De Cell is dan weer geen standaard PC-chip en daarom een draak om voor te programmeren. Een hoop third parties hebben er moeite mee schijnt. Maar we zullen zien! Voorlopig heb ik nog weinig van de PS3 gezien, dus ik ga de console nog niet veroordelen.
Jammer, maar de makers van dit spel zijn Tri-Ace en de ontwikkelaar is dus absoluut niet SquareEnix. Zij geven de game alleen uitquote:
Jij bent te dom om iets met meer dan 3 knoppen te bedienen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:47 schreef NeoTribalist het volgende:
er zit geen muis bij
nee je moet een memory card halen dan of een hdd, maar dan kan je beter de premium halen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik wil strakjes als ik vrij ben (werken met dit weer gvd) zon core pakket gaan halen, kan ik dan games saven of heb ik daarvoor zon kaartje nodig? die box heeft toch wel een beetje intern daarvoor![]()
Nee, je moet een premium halen daar zit een 20 gb hdd bij en nog een zooi andere extra's. Zonde als je voor de core gaat, de Premium is het extra geld meer dan waard.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik wil strakjes als ik vrij ben (werken met dit weer gvd) zon core pakket gaan halen, kan ik dan games saven of heb ik daarvoor zon kaartje nodig? die box heeft toch wel een beetje intern daarvoor![]()
die premium is 400?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, je moet een premium halen daar zit een 20 gb hdd bij en nog een zooi andere extra's. Zonde als je voor de core gaat, de Premium is het extra geld meer dan waard.
Yep. Maar bij sommige winkels iets goedkoper. MediaMarkt Alkmaar hebben ze 'm voor 365 ofzo en je hebt ook een Saints Row pack dat je iets voordeel biedt (paar tientjes)quote:
Ik heb mijn abo afgewogen op de X360 Premium, dan maar een iets ouder model telefoon erbij...quote:Op maandag 11 september 2006 16:52 schreef Diablos79 het volgende:
Dat kanMaar nu zie wel gelijk waarom ook veel mensen voor de PS3 kiezen en niet voor Xbox360. Waarschijnlijk zal ik ze uiteindelijk toch wel allebij hebben. Als ik weer een mobieltje koop neem ik gewoon een abbo waar je een 360 bij krijgt
.. En de PS3 koop ik sowieso wel.
Zegmaar dat je als je een core neemt je de meerprijs aan accesoires kwijt bent om er fatsoenlijk mee te kunnen gamen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:16 schreef Jheronimus het volgende:
Bovendien is het verschil tussen premium en core vrij groot hoor. Core is niet meer dan een uitgeklede versie waar je nog allerhande spulletjes bij moet halen
Waarom kijk je uberhaupt naar consolesquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:25 schreef NeoTribalist het volgende:
hum, dus 400 en dan nog spel erbij
460 euro voordat je GODVERDOMME EINDELIJK EEN SPELLETJE KAN DOEN MET JE BEK
Koop je toch een Wii.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:25 schreef NeoTribalist het volgende:
Met 460 ben je er nog steeds niet hoor. Moet je ook nog eens voor 40 euro een extra controller kopen, voor 20 euro een quick charge om je accu van controller op te laden. 60 euro als je online wil gaan. 25 euro als je een beetje fatsoenlijk beeld en geluid wil (via een advanced scart kabel) en voor 10 euro een digitale coax kabel om het uberhaupt op je 5.1 aan te sluiten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:25 schreef NeoTribalist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |