Eensch. Denk ik.quote:Actiefilm
Jackie is een van Hongkongs beste geheimagenten. Hij wordt door de Amerikaanse overheid ingehuurd om een waardevolle goudschat te vinden, die tijdens de Tweede Wereldoorlog door de nazi's werd gestolen.
monday night pokerquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef VeX- het volgende:
Ik dacht even dat het een grap was, maar dat is dus een film? Nou ja, ik kijk sowieso nagenoeg nooit naar Veronica.
Jij kijkt NOS nieuws??quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Sjongejonge wat een drama. Welke Nederlandse zender haalt het nu in zijn flikker om, om 22.05 's avonds, als zo'n beetje heel Nederland voor de buis zit een ouderwetse nagesinchroniseerde bami film uit te zenden.
Kom op zeg!! Dit soort kut films worden op de Duitse zender om 04.30 nog niet eens uitgezonden.
Hebben jullie iets te compenseren met de voorafgaande film Down to earth waar jullie iets te veel duiten voor in het zakje hebben moeten doen?
Dit is dus echt de laatste keer dat ik(buiten het NOS nieuws om) de televisie nog eens aanzet.
NL Televisie.![]()
![]()
Het enige wat je tegenkomt zijn films van 10 jaar geleden die 10x in het jaar herhaald worden incl. 4 reclame onderbrekingen per film.
![]()
![]()
![]()
Wat kijk jij de hele dag dan? Animal Planet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij kijkt NOS nieuws??
Pauper![]()
Ik kijk nauwelijks TV... niet vrijwillig iig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat kijk jij de hele dag dan? Animal Planet?![]()
http://fotoboek.fok.nl/userpics/12053/12053_Monkey.jpg
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:43 schreef DerBolle het volgende:
hey goede film, alleen al door Jackie Chan!
Zou je die link uit Refragmentals fotoboek even weg willen halen? Het is niet toegestaan om ongevraagd user foto's op het forum te postenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat kijk jij de hele dag dan? Animal Planet?![]()
http://fotoboek.fok.nl/userpics/12053/12053_Monkey.jpg
Bij deze geef ik toestemming... en plaats ik er zelf ook nog 1quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou je die link uit Refragmentals fotoboek even weg willen halen? Het is niet toegestaan om ongevraagd user foto's op het forum te posten![]()
o?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou je die link uit Refragmentals fotoboek even weg willen halen? Het is niet toegestaan om ongevraagd user foto's op het forum te posten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |