ach, ik hoef ook niet alle fottertjes te zien op feestjes hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef An24 het volgende:
Feestjes zijn super....ben alleen bang dat HM2's huisje te klein is voor alle Fottertjes![]()
An post in haar meest neutrale rol.....laat me ff in die waan jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, ik hoef ook niet alle fottertjes te zien op feestjes hoor.
liever een klein gezellig groepje als een grote groep mensen die elkaar boos aan zitten te kijken
ehh nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
An post in haar meest neutrale rol.....laat me ff in die waan jah![]()
![]()
Ik onthoud mij bij jou van enig discussiecommentaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehh nee.
straks kom ik op feestjes waar ik 100 man niet ken .
heb daar geen zin in.
intake gesprekken suggereer ik voor nieuwe mensen die bij de fot-feestjes-kliek willen komen
Zo jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij bij jou van enig discussiecommentaar![]()
![]()
Hmmmmm....geen slecht planquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie heeft zin in vlammetjes
* prupke al vast de brandweer inlicht en pleisters gaat zoekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....geen slecht planff wachten tot volgende week
Dan kom ik mee-eten
dan ben ik al verhongerd denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....geen slecht planff wachten tot volgende week
Dan kom ik mee-eten
Hmmm....bestel dan nu een pizza of zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dan ben ik al verhongerd denk ik![]()
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....bestel dan nu een pizza of zo
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komt
Moet ik dan ook álles uitleggen?
niet alles wat lekker is komt uit de vriezer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of hij vreet gewoon nu die vlammetjes en haalt nieuwe voor als jij komt
Moet ik dan ook álles uitleggen?
Ik ben altijd minder student geweest als jullie allemaal denken hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet alles wat lekker is komt uit de vriezer.
sommige dingen smaken beter als je zelf er wat voor moet doen. (ook veel leuker trouwens)
wanneer ga je je schade inhalen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben altijd minder student geweest als jullie allemaal denken hoor!
foto?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
ps iemand nog een blankeiken cdmeubel hebben? gratis er vur niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |