Ja ik was blijquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heb ik altijd van die tactische lapo's?
Dat bepaal ik wel!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
op een foto in mijn fotoboek is genoeg tieten te zien
Dat dacht ijsmeis ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
it's my body... dus jij bepaalt helemaal niets
![]()
Ik heb er ook zo één. Eigenlijk is mijn hele bureau zo. Laatst heb ik een vuilniszak aan rommel uit m'n kamer verwijderd, en ik denk dat het binnenkort weer moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
Mijn god. Ik heb even dat-kastje-in-mijn-kamer-waar-al-het-ontbruikbare-waarbij-je-zoiets-hebt-van-
dat-ga-ik-nog-een-keer-nodig-hebben-in-ligt opgeruimt. Tyfus, wat een zooi oud papier.
Het was eigenlijk meer een mental note voor mezelf, die TT.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar die mcD meet was een eenmansmeet, of kwamen er dit keer wél andere mensen?
dus jij bent goed bezig geweestquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
Mijn god. Ik heb even dat-kastje-in-mijn-kamer-waar-al-het-ontbruikbare-waarbij-je-zoiets-hebt-van-
dat-ga-ik-nog-een-keer-nodig-hebben-in-ligt opgeruimd. Tyfus, wat een zooi oud papier.
Eigenlijk is mijn hele kamer zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo één. Eigenlijk is mijn hele bureau zo. Laatst heb ik een vuilniszak aan rommel uit m'n kamer verwijderd, en ik denk dat het binnenkort weer moet gebeuren.
Het woordje 'mental' ontgaat je hm?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer een mental note voor mezelf, die TT.
Maar toch voelt het wel goed als je er klaar mee bent. Je irriteert je eigenlijk altijd mateloos aan de zooi die daar ligt maar tóch is er een dusdanige bindtenis dat je het niet op wil ruimen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo één. Eigenlijk is mijn hele bureau zo. Laatst heb ik een vuilniszak aan rommel uit m'n kamer verwijderd, en ik denk dat het binnenkort weer moet gebeuren.
Daar heb ik drie kamers van.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
dat-ga-ik-nog-een-keer-nodig-hebben-in-ligt opgeruimd. Tyfus, wat een zooi oud papier.
Oud papier naar de voetbalvereniging? Wtf?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dus jij bent goed bezig geweest![]()
en de plaatselijke voetbalveriging is weer blij met het oud papier (althans daar gaat het hier altijd heen)
Heulemaal niet. Fok! is een verlengstuk van mijn brein.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het woordje 'mental' ontgaat je hm?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het woordje 'mental' ontgaat je hm?
Ah, nog zo'n chaoot.quote:
Ik bedoel, hoe moet ik het anders in mijn My-AT krijgen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Fok! is een verlengstuk van mijn brein.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oud papier naar de voetbalvereniging? Wtf?
Ik gok dat ze oud papier dan weer inleveren ergens en er geld voor krijgen ofzo. Mensne geven natuurlijk hun oud papier graag aan schattige kindertjes die er dan weer wat voor krijgen. Ondedrtussen is het alleen bedoelt zodat het gescheiden wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oud papier naar de voetbalvereniging? Wtf?
Zoveel geld dat je ervan kan leven? Zo ja, waar woon je? Dan ga ik dat doen for living.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ja maar meer folders en kranten dan.. die gooien we hier in een bak... en 1 x in de maand komt er zo'n mannetje dat ophalen.. krijgen ze geld voor ofzo
![]()
Oh, trouwens. De 17e gaat niet lukken, tenzij er vreemde dingen gebeuren. Zaterdag is natuurlijk die meet, 2 dagen achter elkaar reizen wordt een beetje duur. Ik dacht eraan dat ik zaterdag bij Lits zou blijven maar goed, dan moet ik zondag alsnog vroeg terug want maandag schoolquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
Mocht ik naar de meet komen: Iedereen laat z'n fucking camera's thuis.
Ja ik merk al dat ik niet de enige ben met de "ik heb geen rommel-laatje maar een rommel-[iets groots]"-grapquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
En McD wordt naar de verkeerde plek gestuurd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
Dat meent ze, en ik ook. Als we weer van dat irritante 'hihi laten we kijken hoeveel foto's ik kan maken van mensen die dat niet willen' gaan spelen ben ik net zo snel weer weg.quote:
Wedden dat je die van mij niet ziet voor het te laat is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Neenetje het volgende:
Hier hebben we ook containers daarvoor ja. De vuilniscontainers gaan allemaal ook weg en worden vervangen door ondergrondse. Dan heb je echt een miniding boven de grond en dan eronder zit een groter stuk waar alles in kan. Ziet er vet uit als ze ineens zo'n container uit de grond halen met een kraan dinges.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef Chowi het volgende:
Ja, wij hebben zo'n lelijke blauwe container voor het papier.
Kusjes, chowi.
Heul niet. Het is ook míjn meet. aangezien het nu een gecombineerde c_c/mcD meet is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En McD wordt naar de verkeerde plek gestuurd.
Puike stad, dat Rotterdam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier hebben we ook containers daarvoor ja. De vuilniscontainers gaan allemaal ook weg en worden vervangen door ondergrondse. Dan heb je echt een miniding boven de grond en dan eronder zit een groter stuk waar alles in kan. Ziet er vet uit als ze ineens zo'n container uit de grond halen met een kraan dinges..
hoe modernquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam hebben we daar oud papiercontainers voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |