Okidoki, de volgende keer denk ik er aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan wel, maar die ga je dan niet meer zien helaas.. Je ziet 'm dan alleen als PI van de OP als je het topic opent.
edit: je had het zelf al geprobeerd zie ik... Mods kunnen dat dus ook niet doen.
Het is uiteindelijk ook aan de usersquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef APK het volgende:
Is er al een 'commentaren op het [WEDSTRIJD] WIE MAAKT DE BESTE FAKES IN BB6?' topic
Om nou drie modjes die geen ruk verstand van Photoshop hebben -humor laat ik even buiten beschouwing- over iets dusdanig delicaats te laten beslissen vind ik not done.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
De uiteindelijke winnaar wordt door de users gekozen en niet door ons.
Oh ja ? en wat nu als ik de fakes die niet door de mods zijn uitgezocht leuker vind dan diegene die wij door ons strot geduwd krijgen ?quote:
Dan komen jullie hier verhaal halen, net als altijdquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh ja ? en wat nu als ik de fakes die niet door de mods zijn uitgezocht leuker vind dan diegene die wij door ons strot geduwd krijgen ?![]()
Ah...owkee...die optie had de leiding dus al ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan komen jullie hier verhaal halen, net als altijd
Hebben wij weer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
Ah...owkee...die optie had de leiding dus al ingecalculeerd.![]()
Ken uw userts.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan komen jullie hier verhaal halen, net als altijd
Ik zat al te wachten op een grote klacht hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Maar ik ben het wel kwijt Flugeltje
GVD Semmih rot effe dat huis uit.
Ik ben niet zo'n klager hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een grote klacht hier
Maar goed, je bent het idd kwijt
14;j t gjfquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Zw0rld moet echt voor een lintje voorgedragen worden wegens het dagelijks online zetten van de uitzending.![]()
Gaat een beetje langzaam met deze kut-TT hiero.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Falco het volgende:
Alles chill?
Persoonlijk vind ik dat je politiek/voetbal en BB gescheiden moet houden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Falco het volgende:
Feyenoord whehe, de enige club die nog geen doelpunt voor heeft gescoord
Dit seizoen dan.
Hier kijken we vanavond nog even naar, ben nog niet helemaal wakker en de rest van de dag huppel ik in de Efteling rond. Als TL of Day langskomen kunnen ze er wellicht al iets over zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Zw0rld moet echt voor een lintje voorgedragen worden wegens het dagelijks online zetten van de uitzending.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:21 schreef flugeltje het volgende:
Hier kijken we vanavond nog even naar, ben nog niet helemaal wakker en de rest van de dag huppel ik in de Efteling rond. Als TL of Day langskomen kunnen ze er wellicht al iets over zeggen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[COS #208] Kutjeknabbelen en anuslikken met de zusjes
het zal wel aan mij liggen, maar als ik mod was zou ik de TT ff aanpassen, op deze manier, COS of geen COS, vraag je om dit soort ranzige posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |