Ik schrok me de tering, had nog nooit zo een gaar beest gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Doorboorddoe ff normaal en loop er om heen.....
Ehm... Theoretisch is het volgens mij wel een rund, kan alleen niet zien of het een koe of een stier is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
En ik zo omg wat is dat voor monster![]()
Is het een koe?Nee
Het heeft toch uiersquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:36 schreef Lod het volgende:
[..]
Ehm... Theoretisch is het volgens mij wel een rund, kan alleen niet zien of het een koe of een stier is.
Die Holsteiner wel ja, die van je monster kan ik niet zien....quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Het heeft toch uiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering, had nog nooit zo een gaar beest gezien
Kreeg gelijk dit soort taferelen voor me:
Uit de stadquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]waar kom jij vandaan dan
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Saekerhett het volgende:
Beter dan dit beest onderwater tegenkomen:
[afbeelding]
Dat is geen fotosoep, die reuzekwallen bestaan echt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leuke photosoep.
Tzal je maar gebeuren![]()
heb je dan ook zo'n gaar broekje?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering, had nog nooit zo een gaar beest gezien
Kreeg gelijk dit soort taferelen voor me:
Zaten die bij jou op schoolquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:36 schreef RonnYBooY het volgende:
Kep wel eens gigantische vette varkens over het zebrapad zien lopen
Of eenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Saekerhett het volgende:
Beter dan dit beest onderwater tegenkomen:
[afbeelding]
Wel maar ik kwam dat beest niet tegen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef De_Postbode het volgende:
Je hebt helemaal geen SCUD.
"Look at this ameeezing animal, it's very daaanngerous, one sting and you will be dead in a matter of minutes".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |