Uhh, neequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef Wupppie het volgende:
dat zijn toch die paupers die zelf rijden met eigen auto's en dan daar wat opplakken?
Dat gong-ding-geval hangt praktisch naast mequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef okkie-man het volgende:
Als je nou niet boven achter je pc had gezeten had je de bel waarschijnlijk wél gehoord
Dan heeft hij het wel op een lopen gezet... Ik stond bijna 3 seconden na het briefje buiten... Zag niemandquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef sampoo het volgende:
Die dacht van ik ga echt niet met die crosstrainer sjouwen,dat doet mijn collega maar morgen.
Nee aarsquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ze rijden doorgaans met MB Sprinters.
geloof me ze zijn liever dat pakketje kwijt dan dat ze het mee terug moeten nemen dus nogmaals je zit je enorm aan te stellen, aandacht nodig?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan heeft hij het wel op een lopen gezet... Ik stond bijna 3 seconden na het briefje buiten... Zag niemand![]()
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee aars![]()
de hele bedoeling van dat koeriersbedrijf is dat je je eigen auto gebruikt![]()
Dat doet TPG ook wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef Wupppie het volgende:
dat zijn toch die paupers die zelf rijden met eigen auto's en dan daar wat opplakken?
het kan natuurlijk dat iemand van dat bedrijf een sprinter heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.![]()
De ophalers zijn niet hetzelfde als de bezorgersquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Toch knap want ze rijden iedere week voor ons bedrijf. Iedere week komt er een Sprinter bij ons vloeren en ander groot spul halen voor bedrijfswagens.![]()
Nee, dat doet de TPG niet. Dat doen de subcontractors.quote:
Hoe willen ze die vloeren en andere grote spullen dan bij de klant krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De ophalers zijn niet hetzelfde als de bezorgers
Waarom dan toch van die "dienst" gebruik blijven maken als je het onzin vindtquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Dragoneer het volgende:
Het is mij ook heel wat keren overkokmen, deze onzin.
ze komen de dag erna ook nog terug hoor, 2de poging, en volgens mij als ze het pakje niet afleveren krijgen ze ook geen geldquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Dragoneer het volgende:
De truuk die ze uithalen is.. Ze leveren helemaal niks af, ze rijden alleen langs de adressen waar ze moeten zijn en dan gooien ze een briefje in de bus. Dan kun jij het de volgende dag ophalen in het depot, en dan zijn zij lekker vroeg thuis zonder een ruk uitgevoerd te hebben. Selektvracht stelt er blijkbaar meer prijs op een heleboel auto's op de weg te hebben dan kwaliteit te leveren. Het is mij ook heel wat keren overkokmen, deze onzin.
Magnetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:38 schreef Wupppie het volgende:
Zal best, maar dan is het in opdracht van de TPG, ze rijden iig met TPG-bordjes achter de voorruit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat doet de TPG niet. Dat doen de subcontractors.
enorm grote hoop batskwaap wat je hier neerzet want ze zijn liever van het pakketje af dan er mee terug te moeten aangezien dat veel papierwerk opleverd m.b.t niet kunnen afleveren op adres want:....quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Dragoneer het volgende:
De truuk die ze uithalen is.. Ze leveren helemaal niks af, ze rijden alleen langs de adressen waar ze moeten zijn en dan gooien ze een briefje in de bus. Dan kun jij het de volgende dag ophalen in het depot, en dan zijn zij lekker vroeg thuis zonder een ruk uitgevoerd te hebben. Selektvracht stelt er blijkbaar meer prijs op een heleboel auto's op de weg te hebben dan kwaliteit te leveren. Het is mij ook heel wat keren overkokmen, deze onzin.
Ja..en dat is een hele slechte zaak. De TPG is bv niet aansprakelijk. En de slechte service die er vaak wordt gegeven door de subcontractors wordt toegeschreven aan de TPG. Triest verhaal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zal best, maar dan is het in opdracht van de TPG, ze rijden iig met TPG-bordjes achter de voorruit.
Waarom bel je niet gewoon? Niet zo heel veel meer moeite dan dit topic openen lijkt me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef Raissa het volgende:
Beste eikel, als je dit leest, had even aangebeld, handig joh, zo'n DING-DONG. Ja, je leest het goed, ik ben boos. De volgende keer dat jij wacht op een betere conditie en de hele dag met gespitste oren zit of je die vrachtwagen al hoort, die volgende keer zal ik bij jou eens 100 keer aanbellen..
Gezien de vorige topics over Selektvracht heeft dat dus helemaal geen nutquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom bel je niet gewoon? Niet zo heel veel meer moeite dan dit topic openen lijkt me.
Verschilt per depot natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:47 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Gezien de vorige topics over Selektvracht heeft dat dus helemaal geen nut
en als ze een pakje voor de 2de keer moeten aanbieden, krijgen ze ook maar de hleft van het geld.... Dus ze kijken wel uit met het briefje ind e bus doen en doorrijden!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Bigs het volgende:
Idd.. gelukkig is de Selektvracht-n00b hier wel ok. Die waar ik eerst woonde was echt een naar zweet stinkende Tokkie. Raar bedrijf dat SelektvrachtIk snap ook niet dat grote ketens als Wehkamp daarmee in zee gaan (alhoewel de service van die combinatie wel goed is).
en ze werken niet zwart..... en het zijn ook lang allemaal geen huismoeders......quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die wao slikkende zwart werkende huismoeders moeten van mijn pakjes afblijven godverdomme.
Echt, ik heb jou nog nooit op een slimme opmerking kunnen betrappen. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef tonks het volgende:
Die wao slikkende zwart werkende huismoeders moeten van mijn pakjes afblijven godverdomme.
gewoon typen?!?!?!??! hihi lolzquote:Op donderdag 7 september 2006 11:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Echt, ik heb jou nog nooit op een slimme opmerking kunnen betrappen. Hoe doe je dat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |