Friturenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is
edit:wyccie, succes/sterkte enzo
Succes/sterkte Wycciequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Au au en zo.
Ik ga weer even in bed liggen.
ik kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hallo...uitjes uit een zakje zijn gebakken, niet gefruit.
Bronquote:Fruiten is een kooktechniek waarbij groenten in vet of olie worden gebakken waardoor ze een bruine kleur krijgen.
Fruiten wordt niet alleen gedaan voor het oog, maar ook voor de smaak. Het aanhangende vet (olie) geeft de groente een vollere smaak.
Gefruite uitjes worden ook kant-en-klaar in zakjes verkocht. Ze zijn dan niet zacht, maar hard van textuur.
Het fruiten van vlees wordt aanbraden genoemd.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:16 schreef Homdeck het volgende:
ik kan alleen frituren
jeej!quote:
Wikipedia zuig af en toe flink aarsquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen
[..]
Bron
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef BwennieBren het volgende:
geurige haven
ieuw !quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wikipedia zuig af en toe flink aars
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wikipedia zuig af en toe flink aars
oi!quote:
Mijn haak ligt er ook af, maar ik gok toch maar op Kretaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef BwennieBren het volgende:
Bij welke archeologische plaats op welk Grieks eiland staat mijn dochter hier en van wie is het standbeeld?
[afbeelding]
ook oi!quote:
En dat is ook helemaal niet erg. Maar wel het 'gevaar' van Wikipedia.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]maar ik weet niks van koken
dus ik wist niet dat dat niet klopte
er schijnt een bekend beeld te staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef klenski het volgende:
geen idee waar ik dat uit af zou kunnen leiden..
Kreta is alvast goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Supersheep het volgende:
Mijn haak ligt er ook af, maar ik gok toch maar op Kreta
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi meisje, mama Bwen.
Avondquote:
als ik werkstukken moet maken of onderzoek moet doen pak ik wiki wel, maar ik controleer het altijd bij een andere bron of alles wel kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet erg. Maar wel het 'gevaar' van Wikipedia.
Nu hebben we het hier over gefruitte uitjes maar er zijn vast onderwerpen die belangrijker zijn waar ook gekke fouten in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |