Goedenavond koene ridder van de snelspraak!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op naar de 250!
Hey man. Alles ok?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goedenavond koene ridder van de snelspraak!
wat ist?quote:
Zanzibar?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08De naam voor het land Tanzania is opgebouwd uit twee andere namen. (Oude naam van het land en naam van een eiland) [b]Welke namen?
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:10 schreef Etcetera het volgende:
ik ook niet sheep, ik verzin maar wat
Au au en zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:10 schreef Supersheep het volgende:
wat ist?
nembrionic.waarbenjij.nu staat al in m'n favorieten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard
Bezig met tas inpakken
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed genoeg. Het is Tanganyika.
Etcetera +1
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Au au en zo.
Ik ga weer even in bed liggen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Au au en zo.
das minder, sterkte/beterschap! (doorstrepen wat niet van toepassing is)quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Au au en zo.
wat isquote:is een kooktechniek waarbij groenten in vet of olie worden gebakken waardoor ze een bruine kleur krijgen.
wordt niet alleen gedaan voor het oog, maar ook voor de smaak. Het aanhangende vet (olie) geeft de groente een vollere smaak.
uitjes worden ook kant-en-klaar in zakjes verkocht. Ze zijn dan niet zacht, maar hard van textuur.
Hetvan vlees wordt aanbraden genoemd.
Bah nee zeg. Ik ga 'maar' 15 dagen. Ik maak daarna wel een verslagjequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nembrionic.waarbenjij.nu staat al in m'n favorieten.
+1 supersheepquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef Supersheep het volgende:
Fruiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |