Even iemand laten komen die er verstand van heeft. Het moet geïmpregneerd worden. Ik weet zelf niet waarmee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
Weet iemand een middel tegen schimmel op de muur?![]()
en nee dit is niet voor een punt![]()
ah mén! Dat werd m'n 2e antwoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef peaceman het volgende:
jail is in de cel op het politiebureau en prison de gevangenis?
huis-tuin-en-keuken middel:quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
Weet iemand een middel tegen schimmel op de muur?![]()
en nee dit is niet voor een punt![]()
het lijkt me inderdaad het beste dat ik er even een vakman bij haalquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even iemand laten komen die er verstand van heeft. Het moet geïmpregneerd worden. Ik weet zelf niet waarmee.
Check tevens het klusforum hier op Fokquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het lijkt me inderdaad het beste dat ik er even een vakman bij haal![]()
ok dat ga ik morgen proberen. bedankt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
huis-tuin-en-keuken middel:
Water (90%) met bleekwater of chloorbleekmiddel (10%) deppen en daarna goed naspoelen met koud water.
Da's gelijk goed. peaceman +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef peaceman het volgende:
jail is in de cel op het politiebureau en prison de gevangenis?
Wyccie +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Dresden Dolls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |