Dank je Stan en Homquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi meisje, mama Bwen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
Papadoupoulos?
jij onderschat het belang van gefruitte uitjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet erg. Maar wel het 'gevaar' van Wikipedia.
Nu hebben we het hier over gefruitte uitjes maar er zijn vast onderwerpen die belangrijker zijn waar ook gekke fouten in zitten
meneer Teriyakiquote:
Helegaar niet..maar gefruitte uitjes zijn geen gebakken uitjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
jij onderschat het belang van gefruitte uitjes
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
Nee geen Papadoupoulos, Sheep zei al Kreta en er is eigenlijk maar 1 archeologische zeer bekende plaats daarHet beeld is van een Brit
is dat niet met die minotaurus en dat grottenstelsel? of zit ik nu aan iets anders te denkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:33 schreef klenski het volgende:
de ruines van Minos? en had Carnarvon daar niet iets mee te maken?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:33 schreef klenski het volgende:
de ruines van Minos?en had Carnarvon daar niet iets mee te maken?
Excuus Pyl jij maakt m afquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:34 schreef pyl het volgende:
Da's Evans bij Heraklion.
bij nader inzien lijkt me dit de minst archeologische plek op kretaquote:
Ik heb je t punt al gegeven Pyl, ik las over Jajong zijn antwoord heenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:36 schreef pyl het volgende:
Uhm... Knossos?
idemquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef klenski het volgende:
ik heb de griekse oudheid altijd zwaar overschat gevonden...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef klenski het volgende:
ik heb de oudheid altijd zwaar overschat gevonden...
precies... als er nou gevraagd was hoe die deerne op die stier heet, dan hadden de kaarten heel anders gelegen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
idem
behalve als ik dingen weet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |