toe aan vakantie Fruts?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Frutsel het volgende:
OMG...
Ik print net onze planning uit voor volgende week en zie dat vrijdag en zaterdag alle routes nogal 'wit' geprint zijn door een 'oprakende' toner in de laserprinter.
Net daarvoor had ik de planning gemailt naar onze contacten in Maastricht, dus ik bel hem op
Ik:"Roel, ik heb net de planning uitgeprint en gemailt, heb jij hem al ontvangen?"
Roel:"Ja heb um"
IK:" Ben je al met vrijdag en zaterdag bezig?"
Hij:"Nee? hoezo?"
Ik:"Nou, onze toner van de printer is leeg en die routes zijn allemaal wazig en niet te lezen. Ik dacht dat jij er misschien via de mail ook last van had"
Hij:" Ff kijken..
Hij:" Nee hoor, alles is duidelijk leesbaar"
Ik:"Weet je ut zeker, door de toner hier is alles bleek, kan er niets van maken. Jij hebt er dus geen last van?"
Hij :"Nee, alles goed"
Ik:"Okay, doei"![]()
Oh men...
voor jou ja, brugsmurfquote:
ik heb bijna vakantie inderdaadquote:
Snuggere collega'squote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Frutsel het volgende:
OMG...
Ik print net onze planning uit voor volgende week en zie dat vrijdag en zaterdag alle routes nogal 'wit' geprint zijn door een 'oprakende' toner in de laserprinter.
Net daarvoor had ik de planning gemailt naar onze contacten in Maastricht, dus ik bel hem op
Ik:"Roel, ik heb net de planning uitgeprint en gemailt, heb jij hem al ontvangen?"
Roel:"Ja heb um"
IK:" Ben je al met vrijdag en zaterdag bezig?"
Hij:"Nee? hoezo?"
Ik:"Nou, onze toner van de printer is leeg en die routes zijn allemaal wazig en niet te lezen. Ik dacht dat jij er misschien via de mail ook last van had"
Hij:" Ff kijken..
Hij:" Nee hoor, alles is duidelijk leesbaar"
Ik:"Weet je ut zeker, door de toner hier is alles bleek, kan er niets van maken. Jij hebt er dus geen last van?"
Hij :"Nee, alles goed"
Ik:"Okay, doei"![]()
Oh men...
Welja joh, 't is mooi weerquote:
Je hebt gelijkquote:
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,quote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet het nog niet zeker????
welk land ga je? of gewoon NLquote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,
nu even wachten op antwoord voor beschikbaarheid
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mailtjes verstuurd naar een aantal hotels,
nu even wachten op antwoord voor beschikbaarheid
en een koekje etenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zou wel lekker zijn he. Even lekker tussen de bergen/heuvels.:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |