ik word hier hard vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef Yozzz het volgende:
Word je hard van.
e man, swa, zullen we even na de koffiesjop jongequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word trouwens ook weer de hele tijd aangesproken met ''swa'' en ''kill'', dat is ook weer wennen.
Hihi, wat een pauperschool.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word trouwens ook weer de hele tijd aangesproken met ''swa'' en ''kill'', dat is ook weer wennen.
Jaman, dik skaffa worden jeweeeeet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
e man, swa, zullen we even na de koffiesjop jonge
vernaming van kerelquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Yozzz het volgende:
Wat is "kill" nou weer voor roepnaam?
Gewoon kerel of gozer in normaal Nederlandsquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Yozzz het volgende:
Wat is "kill" nou weer voor roepnaam?
quote:
Whehehe, dat heb ik nu ook, na 4 uur school alleenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:00 schreef Agiath het volgende:
Same here, eerste week zit eral op en ik kwam vamorgen uit me bed alsof ik gisternacht 30 km gelopen heb, zonder voeten
Ik ben niet zo goed met massages. Ik wórd liever gemasseerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan jij de stress niet even wegmasseren?.
Hey, rustig tegen Chriz 8.gif.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
kutpuber
ach gos .... gaat ie anders huilen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, rustig tegen Chriz 8.gif.
Nee. Ik welquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ach gos .... gaat ie anders huilen?![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ga jij maar weer met een 12-jarig meisje zoenenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Beach het volgende:
Blijft grappig, een krielkip die denkt dat ie stoer is op fok![]()
Ik dacht dat je daar ook van hieldquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga jij maar weer met een 12-jarig meisje zoenen!!!
zo zou ik mijn meisje ook wel eens aan willen treffen.. yumquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik word hier hard van
[afbeelding]!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zo zou ik mijn meisje ook wel eens aan willen treffen.. yum![]()
Want jij bent een gespierde gast, met je smalle schoudertjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef Beach het volgende:
Blijft grappig, een krielkip die denkt dat ie stoer is op fok![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |