ik word hier hard vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef Yozzz het volgende:
Word je hard van.
e man, swa, zullen we even na de koffiesjop jongequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word trouwens ook weer de hele tijd aangesproken met ''swa'' en ''kill'', dat is ook weer wennen.
Hihi, wat een pauperschool.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word trouwens ook weer de hele tijd aangesproken met ''swa'' en ''kill'', dat is ook weer wennen.
Jaman, dik skaffa worden jeweeeeet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
e man, swa, zullen we even na de koffiesjop jonge
vernaming van kerelquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Yozzz het volgende:
Wat is "kill" nou weer voor roepnaam?
Gewoon kerel of gozer in normaal Nederlandsquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Yozzz het volgende:
Wat is "kill" nou weer voor roepnaam?
quote:
Whehehe, dat heb ik nu ook, na 4 uur school alleenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:00 schreef Agiath het volgende:
Same here, eerste week zit eral op en ik kwam vamorgen uit me bed alsof ik gisternacht 30 km gelopen heb, zonder voeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |