Was leuk gister, Mariska Hulsher maakte het Wouter Bos heel moeilijk met een vraag over wat hij zou doen met een pedofiel wanneer zijn kind zou zijn misbruikt. Ze kreeg een draai antwoord terug en dat wist zij van te voren.quote:Pauw en Witteman
Pauw & Witteman is het nieuwe late night programma van de VARA en NPS gepresenteerd door Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Wat wordt er nou precies gezegd door Bodaar en Pauw op 21:35 tot 22:00quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vond het wel aardig dat Pauw op zijn bek ging met de opmerking van Bodar dat de heren P&W niet zo subtiel waren als Madonna........Pauw was de eerste keer niet zo in vorm volgens mij...
Je bedoeld 23.35-2400quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat wordt er nou precies gezegd door Bodaar en Pauw op 21:35 tot 22:00
Volgens mij onstond het conflict rond het condoomgebruik...Dat dit door het vaticaan nog steeds verboden is..quote:Pauw: "Dan wil ik nog 1 ding weten over Bischop Muskens"
Op het laatst gaf Pauw een brander terug aan Bodar: "over subtiele doden" doelent op het ontmoedigen van het condoomgebruik, maar met AIDS tot gevolg hebbende. Volgens mij ging daar het conflict over. Of bedoel je iets anders? Ander moet ik ook ff terug spoelen...quote:Maar wat wordt daarna gezegd? Was volgens mij iets schokkends.
Ik denk dat hij priester is. In ieder geval geweest. Hij was ook 1 jaar plebaan geweest in het Bisdom Den Bosch. Volgens mij is hij nu deeltijdhoogleraar.quote:
ik bedoelde 21minuten35secondes tot 22minuten00secondes(playertijden).quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bedoeld 23.35-2400![]()
[..]
Volgens mij onstond het conflict rond het condoomgebruik...Dat dit door het vaticaan nog steeds verboden is..
[..]
Op het laatst gaf Pauw een brander terug aan Bodar: "over subtiele doden" doelent op het ontmoedigen van het condoomgebruik, maar met AIDS tot gevolg hebbende. Volgens mij ging daar het conflict over. Of bedoel je iets anders? Ander moet ik ook ff terug spoelen...
De nogal erg late reactie van Pauw was op de opmerking van Bodar dat hij P&W minder subtiel vond dan Madonna. Pauw reageerde niet adrem, wat ik zo van hem gewend ben.....Zoiets dacht ik.
Ow, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik bedoelde 21minuten35secondes tot 22minuten00secondes(playertijden).
Dat vond ik van beide wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, ja.
Maar vond je ook dat Pauw gigantisch op zijn bek ging![]()
![]()
Dit is netzoals iets als "de Beuk er in", alleen gaat het nu niet over 1 klein onderdeel, maar over een heel politiek beladen programmaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef dVTB het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat dit topic in POL doet. JohnDope heeft TV gekeken... - Leuk, maar open dan een topic in RTV, want dit gaat eigenlijk nergens over. Waar wil je het over hebben anders? Op basis van één uitzending allerlei conclusies trekken over Pauw en Witteman?
Dat Wouter Bos geen antwoord paraat had op de vraag wat hij zou doen als zijn kind was misbruikt? - Ik hoorde hem toch vrij duidelijk zeggen dat hij niet voor zichzelf zou instaan. Dacht je soms dat Balkenende of Rutte een inhoudelijk beter antwoord had kunnen geven?
Jij wil graag politici die roepen: "Dan zou ik ze kop op de stoeprand houwuh!" ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is netzoals iets als "de Beuk er in", alleen gaat het nu niet over 1 klein onderdeel, maar over een heel politiek beladen programma![]()
Wel een topic waard dus.
Ik vond het een dwaal-antwoord van Bos. "Niet voor jezelf instaan" is een heel erg ruim begrip. Die vrouwen stonden wel voor zich zelf in en gingen gewoon iedere buurt inlichten waar de desbetreffende pedofiel woonde of kwam te wonen.
Ik vraag me af wat Wouter dan voor politiekcorrects zou doen wanneer "meneer niet voor zich zelf in staat"........
Ik had liever gehoord dat Wouter Nos eerlijk was en zei dat hij gewoon een kopje thee ging ding drinken met de dader.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jij wil graag politici die roepen: "Dan zou ik ze kop op de stoeprand houwuh!" ?
ff teruglezen dit is netzoals het topic "de beuk er in" over dat onderdeel van Nova. Alleen gaat dit topic niet over 1 klein miniscuul anti-kapitalistisch onderwerp, maar over 1 heel nieuw politiek beladen programma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat doet dit in Politiek?
Btw, er loopt al een topic Pauw en Witteman ...
1 heel nieuw politiek beladen programma?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ff teruglezen dit is netzoals het topic "de beuk er in" over dat onderdeel van Nova. Alleen gaat dit topic niet over 1 klein miniscuul anti-kapitalistisch onderwerp, maar over 1 heel nieuw politiek beladen programma.
Dit is dus wel een topic waard, dunkt mij.![]()
Het is een nieuw programma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
1 heel nieuw politiek beladen programma?![]()
Ik vind hem echt wel een topper, alleen al omdat hij voor Verdonk opkwam tijdens P&W en het onverwacht (pijnlijk) bracht.quote:
Als je de openingspost had doorgelezen was je daar al eerder achter gekomen..quote:
Babbel && Snabbel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:01 schreef roelofjan het volgende:
Pauw & Witteman is het nieuwe late night programma van de VARA en NPS gepresenteerd door Jeroen Pauw en Paul Witteman."
[afbeelding]
Je bedoelt die 2 vrouwen die steeds die pedofiel het leven zuur maakten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:07 schreef PLAE@ het volgende:
Die blonde griet met die zeikstem was het dieptepunt. Geen zinnig woord te zeggen behalve andermans standpunten herhalen. Laat die stoel dan gewoon leeg.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik had liever gehoord dat Wouter Nos eerlijk was en zei dat hij gewoon een kopje thee ging ding drinken met de dader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |