offtop: Zelfde avatarquote:
het is wel even lekker dat het niet zo over Meredith en Derek gaat, maar zo zonder Bailey is wel behelpen jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis dr. Bailey! De nieuwe is niks aan... Ik mag haar nu al niet!
quote:
SSSSSSSSSSSHTTTTTTTT!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet al wat er komen gaatVolgende week en de weken erna, worden zooo spectaculair!!
There was a moment...quote:
dat is er een tijdje geleden ingeslopen (toen na die date van Izzy en Alex), sindsdien zoeken ze elkaar zo af en toe 's op... ze lagen toch ook 'n keer met z'n drieën onder de kerstboom?!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Xurk het volgende:
Waarom slapen zij eigenlijk met zijn drieën in één bed? Lucky George
ik vond 'm juist geweldig, op het Meredith en Derek-gejank naquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef Realzm het volgende:
Niet echt een leuke aflevering vandaag. Alleen op het einde kreeg ik een happy feeling :/
Ja, ik jammer genoeg ook al een beetje. Ik had de verkeerde aflevering gedownload en toen een enorme spoiler gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet al wat er komen gaatVolgende week en de weken erna, worden zooo spectaculair!!
omdat ik net tussendoor zat te typen heb ik nu die scene even teruggekeken;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben normaal niet eens zo huilerig, maar nu liepen ineens de tranen over mijn wangenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Rena hier ook tranen. Echt en die muziek. Slik![]()
nee hoor, ik doe niet aan downloadenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:46 schreef Molline het volgende:
volgens mij heeft bijna iedereen ze al gezien![]()
Same here! Ik heb het er de hele dag over op schoolquote:Op woensdag 20 september 2006 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe niet aan downloaden
ik loop elke dinsdag weer als 'n klein kind te jubelen omdat er een nieuwe aflevering komt![]()
grappig, ik zat juist: "niet zoenen, niet zoenen!"quote:Op woensdag 20 september 2006 13:37 schreef Lienekepieneke het volgende:
hij kijkt zo lief naar haar en elke keer schreeuw ik naar mn tv KUS HAAR DAN!!!!!!!
Haha, ja ik ook! Ik vind Addisson en Derek een veel leuker stel samenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
grappig, ik zat juist: "niet zoenen, niet zoenen!"
zoenen en hyperventileren valt ook moeilijk te combineren trouwens![]()
precies... en daarnaast vind ik Derek echt niet zo speciaal meer....quote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef Nuna het volgende:
Haha, ja ik ook! Ik vind Addisson en Derek een veel leuker stel samenNiet zo zeurderig.
Ze moet gewoon iets beginnen met George, is hij ook een keer blijquote:Op woensdag 20 september 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
ik zeg: nieuwe leuke dokter erin voor Meredith, en anders blijft ze maar 'n tijdje alleen
hm George mag ook wel 's wat meer ballen krijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef bladibladibla het volgende:
Ze moet gewoon iets beginnen met George, is hij ook een keer blij![]()
![]()
mja 't was wel wat zielig, maar meer vanwege haar moeder dan vanwege het Derek-gedoe.... vond ik danquote:Ik heb wel zitten janken bij dat stukje met het hyperventileren gisteren. Dat doe ik normaal nooit, maar ik was nu alleen thuis en ik heb er meteen van geprofiteerd.
Ja, dat vond ik ook. Derek is nu gewoon stomquote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef babette21 het volgende:
mja 't was wel wat zielig, maar meer vanwege haar moeder dan vanwege het Derek-gedoe.... vond ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |