En als je lichaam verkoold raakt door een brand? Of als je lichaam in stukken wordt gereten door een seriemoordenaar? Of als je onder de tram komt en je tussen de rails gepeuterd moet worden? Dan gaat dat mooi niet op he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef MaLo het volgende:
TS begint:
Ik wil graag mijn jeans van Ralph Lauren aan, want daarin komt mijn kont mooi uit. Daaronder een mooie kanten string.
Mijn nieuwe zwarte laarzen, zonde als die nooit gedragen worden.
Verder een pushup bh en een sexy truitje. Niemand heeft er wat aan als ik in een vormeloos gewaad daar lig. Zwart om in de rouwstemming te blijven.
En niet te vergeten mijn Noa Fleurs parfum.
'Ik draag een kruis'quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:44 schreef wouterwashere het volgende:
Ik hoop dat ik gedragen word.
jij droeg dat op jouw eigen begrafinis? Mooi roze is niet lelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op de begrafenis vanAnnie M.G. Schmidt
moest iedereen in het roze komen!
Eau wacht de vraag is wat de overledene aan moet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij droeg dat op jouw eigen begrafinis? Mooi roze is niet lelijk
ik las eerst zelf draaien :Lquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Eau wacht de vraag is wat de overledene aan moet.![]()
Doe mij maar een T-shirtje ofzo.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En als je lichaam verkoold raakt door een brand? Of als je lichaam in stukken wordt geneten door een seriemoordenaar? Of als je onder de tram komt en je tussen de rails gepeuterd moet worden? Dan gaat dat mooi niet op he?
Dan leggen ze je hoofd op je romp en trekken ze je een coltrui aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En als je lichaam verkoold raakt door een brand? Of als je lichaam in stukken wordt geneten door een seriemoordenaar? Of als je onder de tram komt en je tussen de rails gepeuterd moet worden? Dan gaat dat mooi niet op he?
Ze mag blij zijn als er nog een sok is die haar dan pastquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef De_Piere het volgende:
Je bent 27 dus de kleren die je beschrijft zijn wel okee al je nu dood gaat maar wat als je op je 83e sterft. Denk je er dan nog zo over?
Jij wil op je buik in de kist???quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef MaLo het volgende:
TS begint:
Ik wil graag mijn jeans van Ralph Lauren aan, want daarin komt mijn kont mooi uit.
.....
Ik zou denk ik precies hetzelfde doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon, kleren die ik normaal altijd draag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |