quote:
Ja, hoor 'ns - zo blijft Sinterklaas het hele jaar bezigquote:
My bad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Asmodian het volgende:
Die vraag is al gesteld: Manny
Ik wil het puntje best, daar niet vanquote:
Alleen de vorige inderdaad. Ik heb 241 geteld, jij nu 242 en de volgende telt dit topic. Ik had alleen 2 topics neergezet zodat degene die de volgende opent wist dat hij dus zowel deze als de vorige moest tellen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen de vorige
ik dacht dat die anderen al gedaan waren
Ik ga voor je op zoekquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Als sinterklaas toch aan het uitdelen is zou ik vragen of ik op de een of andere manier Keen kan verkrijgen? Geweldig spel
Hoeft ook helemaal niet klenski, daar zijn de oldbies voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef klenski het volgende:
mja, ik kan me er maar niet toe zetten om alle 240 topics waar ik niet aan heb meegedaan, door te lezen en te noteren wat al gevraagd is... gek is dat..
even een nieuwe broeden..
en je had jones in the fast lane ook zei je?quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, voor ik je verkeerd begrijpálle topics tot en met 242 zijn nu geteld?
Ik heb Keen 1 & 4 net voor je gedownload. Kan je op MSN komen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Als sinterklaas toch aan het uitdelen is zou ik vragen of ik op de een of andere manier Keen kan verkrijgen? Geweldig spel
Jazekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en je had jones in the fast lane ook zei je?![]()
okayquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maak jij er dan even puntentelling na topic 242 van?
Als Sinterklaas dan toch bezig ik zou ik die graag ook weer willen krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net dat Keen 1 en 4 legaal te downloaden zijn, respectievelijk hier en hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Sinterklaas dan toch bezig ik zou ik die graag ook weer willen krijgen
Zit op de verkeerde computerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb Keen 1 & 4 net voor je gedownload. Kan je op MSN komen?
Gmail houdt er niet zo van om zipjes te mailen waar exe-bestanden in zitten. Maar daar kan ik wel wat op vinden. Stuur maar een mailtje naar asmodian1@gmail.com en het komt jouw kant opquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en je had jones in the fast lane ook zei je?![]()
MaJo +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
Hugo Boss?
Zo gaat het al 243 topics - had je daar problemen mee?quote:
Zo te zien zijn dat de shareware versies?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zie net dat Keen 1 en 4 legaal te downloaden zijn, respectievelijk hier en hier
ik wil gewoon een nieuwe vraag, ga daarna maar lekker verderquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo gaat het al 243 topics - had je daar problemen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |