een ongestelde vraagquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
Jee
Een cryptische vraag: het is rood en het vliegt door de tweede kamer
Yepquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef Homdeck het volgende:
een ongestelde vraag
ongestelde vraag...oudquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
Jee
Een cryptische vraag: het is rood en het vliegt door de tweede kamer
Dat is ook een goedequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
sp-tomaat?
das iig de orgineelstequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
sp-tomaat?
Is bijna uit dezelfde categorie als: "Wat bewaarden de oude Germanen in hun heilige wouden?"quote:
Weet em nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef klenski het volgende:
[..]
Is bijna uit dezelfde categorie als: "Wat bewaarden de oude Germanen in hun heilige wouden?"
die is al (on)gesteldquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef Homdeck het volgende:
Welke Nederlander werd ooit sterkste man ter wereld?
Aangezien het zo recent is gevraagd zeg ik jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef Homdeck het volgende:
echt waarmoet ik een nieuwe vraag stellen?
Samequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef Asmodian het volgende:
Sjips. Die is een paar dagen geleden nog gesteld en ik weet 'm al niet meer
Thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Asmodian het volgende:
Nembrionic & Homdeck: Daaaaaar wordt aan de deur geklopt
Vet. Ik zie Joust er tussen staan. Heerlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben nu trouwens dit aan't downloaden:
Supersheep +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Supersheep het volgende:
Berend Venenberg?
Ja, ik stond op 101 punten, maar nu niet meerquote:
Stanley_Climbfall +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beatles- let It Be
Top!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mag in november weer de mooie reis naar Utrecht maken. Op de 4e dag van die maand staat de onovertroffen India.Arie (niet te verwarren met indie...) in Vredenburg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |