das 2 en 3quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Canada, New Zealand.
Bahama's, Jamaica en Barbados zijn 4, 5 en 6.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef pyl het volgende:
Australië, Canada, Bahama's, Nieuw Zeeland, Jamaica, Barbados
zijn al genoemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
canada
noord ierland?
barbados
nieuw zeeland
bahama's
jamaica
die is niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef Oxyligen het volgende:
Brits Guyana.
hmmm ja daar ga ik zelf de fout in. ik bedoelde in mijn vraag eigenlijk Verenigd Koninkrijk. Ik zal voor mijn fouten boeten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef pyl het volgende:
Homdeck: Noord-Ierland (van dolle-hond) was nog niet genoemd. Dat valt namelijk niet onder Groot-Brittannië, wel onder het Verenigd Koninkrijk. Anderzijds is het geen "land".
Lastig.
die was ook goed, evenals grenada, saint lucia, saint kitts & nevins, saint vincent, salomonseilanden, tuvalu, antigua en barbuda en belize.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dan New Guinea
tja ik heb niet zoveel keusquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
te flauw
Eigenlijk is het geen land. dus je hebt keuze zatquote:
ja dat is ook zo. ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen land. dus je hebt keuze zat
nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:33 schreef macondo het volgende:
PLaymobiel
dat zou nog best eens kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Homdeck het volgende:
het is van snoepjes volgens mij. haribo?
iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Homdeck het volgende:
het is van snoepjes volgens mij. haribo?
Je was zeker oude films aan het kijken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
Shit, dat had ik geweten. Hans Riegel Bonn. Ik heb er ooit eens een verslag over gemaakt![]()
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je was zeker oude films aan het kijken?![]()
Ik ben blij dat mij dat gelukt is voordat deze reeks bestondquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.
Aah..nog veel belangrijker dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben sinds gisteren bezig met afstuderen, dus kan niet meer de hele dag f5en.
das 1quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
andre hazes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |