Met touchscreen LCD in je middenconsole?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:38 schreef Asmooh het volgende:
update begonnen met installeren van de carpc
LCD wel, touchscreen niet..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Met touchscreen LCD in je middenconsole?
Nu kan ik het interieur van een Calibra niet zo voor me krijgen. Maar is dat niet lastig? Voor een paar centjes meer heb je touchscreen. Dat is zo relaxed! (heb het zelf natuurlijk niet, maar vaak genoeg mee gespeeld in andere auto's)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
LCD wel, touchscreen niet..
ik maak sowieso mousepad bij mn pook daaro
klopt, maar je kan vaak upgrade kopen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu kan ik het interieur van een Calibra niet zo voor me krijgen. Maar is dat niet lastig? Voor een paar centjes meer heb je touchscreen. Dat is zo relaxed! (heb het zelf natuurlijk niet, maar vaak genoeg mee gespeeld in andere auto's)
mwa,, ik heb al bluetooth GPS liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:25 schreef Geckoo het volgende:
ik heb nog een usb gps module... interesse?
ik ga USB in het console maken waar ook je pook, handrem enz zit..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef Maikalo het volgende:
Kun je niet zo'n USB-hub in je console (onder je LCD, of op de plaats van je autoradio als je toch je PC gaat gebruiken) doen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ga USB in het console maken waar ook je pook, handrem enz zit..
maar ook 2 USB porten in de kofferbak.
geinigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
![]()
Wat een bekende van mij deed: LCD touchscreen, usb-hub/all-in-one cardreader in zijn middenconsole, en dan in de kofferbak (hij deed geen woofers e.d.) een station waar hij zo zijn laptop in kon hangen. Overigens ook nog een extra bluetooth poort ergens bij zijn achterlicht gemaakt, zodat hij direct een verbinding kon maken als hij buiten de auto of thuis was.
Zo'n sharkfin?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat ik btw wel doe, radio/wifi antenne op het dak in 1 behuizing
dat is het idd..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Dit is zeker je console (in originele staat dan)
Daar kan je best iets leuks van maken ja, niet zo vol en druk als sommige.
Daar komt je LCD zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is het idd..
die 2 gaten, radio en troep bakje gaan dan weg
kan ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Daar komt je LCD zeker.
Als je dan toch je middenconsole aan het aanpassen bent. Misschien is het ook een idee om boven je console drukmetertjes te maken. Ik neem tenminste aan dat je alles gaat maken met fiberglas, vloeibaar plastic, dan gaten zaten, vlak schuren en verven? Ook je woofers?
woofers: 4x JBL GTO1202D, 3x JBL GTO1002Dquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:00 schreef Maikalo het volgende:
Pas dat analoge klokje dan ook gelijk aan.
Je woofers zeker met houten frame, doek spannen, insmeren en zagen? Wat voor verterkers en boxen had je in gedachten? Merk etc.
reken 2 extra accu'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Maikalo het volgende:
Hij doet het in elk geval.
Moet je nog een extra accu in je auto plaatsen voor je PC, boxen en versterkers?
dis tijdelijk tot ik mn tft schermpje hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef -Muse- het volgende:
Zo krijg je wel erg last van je nek, als je een film wilt kijken
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef -Muse- het volgende:
Zo krijg je wel erg last van je nek, als je een film wilt kijken
Je had volgens mij nog geen versterkers genoemd.quote:
kanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je had volgens mij nog geen versterkers genoemd.
3 versterkers van 1500?
En dan nog per accu zeker een spanningsregelaar (of hoe noem je zo'n ding ook al weer)?
Waar zou de wereld zijn zonder triplexquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Asmooh het volgende:
ook maar eens een fok update..
ik ben bezig geweest met het bouwen van mn custom deshboard kastje.
Bedoeling is dat er 4 lagen komen, onderste laag is waar de pc staat, laag dr boven is waar voeding zit, en nog 1 laag hoger zit de harddisk en verwisselbare disk
waar de schoeven moeten
[afbeelding]
Het past..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de twee zijkanten
[afbeelding]
in dat rondje komen 2 fans, de ene blaast, de ander zuigt
Momenteel in bouw, deze versie is geducktaped enz enz enz om te kijken hoe het dr uit komt te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
dekseltje er op
[afbeelding]
moet het nog ff allemaal netjes zagen en schuren, maarhet past primaquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waar zou de wereld zijn zonder triplex. Netjes gedaan. Past het?
Uit welke auto komt dat blok? Je motorkap aanpassen is toch ook niet zo'n ramp? Dan heb je gelijk een 'custom' hood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
onderstel moet ik aanpassen das geen probleem..
maar past het onder mn motorkap zo?
Opel Senatorquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Uit welke auto komt dat blok? Je motorkap aanpassen is toch ook niet zo'n ramp? Dan heb je gelijk een 'custom' hood.![]()
motorkap verlanger?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Past hij met dit erop misschien wel?
moet toch een X30XE blok nemen danquote:Hi,
du willst einen 4.0l Senator B Reihenmotor in einen Calibra bauen? Richtig verstanden?
Falls ja wird das nix. Der Motor ist ein 6-Zylinder und damit zu lang für Quereinbau oder Längseinbau.
Kai
He bruut ik ben het een keer met je eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef PNG het volgende:
Droom lekker verder.
Kijk maar een aantal posts hierboven naar de afbeeldingen van zijn dashboard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Rev- het volgende:
tuurlijk en die enorme kast past in je dashboard kastje?
Zaterdag nacht als ik van stappen terugkomt moet ik iig ook niet gaan typen, dus ligt aan mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
He bruut ik ben het een keer met je eens![]()
dat heet zelf een compleet nieuw deshboard kastje maken waar je carpc ook in kan..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Rev- het volgende:
tuurlijk en die enorme kast past in je dashboard kastje?
Ghehe dat zou niet bepaald lekker gaan, omdat het nogal zenuwachtig rijdt op hoge toeren, en dan hebben het nog niet over het chassis wat niet echt gebouwd is om gewicht te trekkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Zaterdag nacht als ik van stappen terugkomt moet ik iig ook niet gaan typen, dus ligt aan mij
Maar probeer eens met een 160 Pk 1.0 motorfiets een caravan te trekken. Is goede metafoor.
En daar zit je denkfout.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ghehe dat zou niet bepaald lekker gaan, omdat het nogal zenuwachtig rijdt op hoge toeren, en dan hebben het nog niet over het chassis wat niet echt gebouwd is om gewicht te trekken
Maar in theorie kan je zonder veel koppel maar toch veel pk's even veel trekken als je op de piek van je powercurve rijdt
Een daar zit geen inhoudelijke reactiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |