DAAR HEEFT INCO, HET HARIGE WITTE AAPJE, EEN PUNT IJSMEIS!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mag je best hardop zeggen hoor ijsberg
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
En op een gegeven moment is het gezegd en het hoeft niet keer op keer te worden herhaald.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?
erm, maar dit is wat de user willen. Echtquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef nikky het volgende:
[..]
En op een gegeven moment is het gezegd en het hoeft niet keer op keer te worden herhaald.
Afgelopen nu. TS heeft een projectje lopen en misschien dat er mensen zijn die kunnen helpen mbv tips maar aan alleen kritiek heeft de TS niets.
Dan moettie dat zelf weten. En dan zijn wij niet om te bepalen wat voor auto de TS zou moeten aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
erm, maar dit is wat de user willen. Echt
En tips heeft ie al genoeg gehad. Als ie dan nog steeds in die baggerbak wil blijven rondrijden
- motor + de restquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef duckes het volgende:
Wat wordt het grote project aan deze auto? Een andere motor erin? En wat nog meer?
een goede spoiler zal ook vast mooi staan!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- compleet leren interieur
- carpc inc scherm
- geluids installatie
- en nog wat kleine aanpassingen
ik hoop voor je dat dit barrel total loss is voordat je aan punt 1 begonnen bent. koop een degelijke basisauto. honda's schijnen het wel goed te doen bij negersquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- carpc inc scherm
- geluids installatie
Zeer verhelderende onderbouwde mening, en ik ben het volledig met je eensquote:
Vergeet je niet de Carrosserie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- carpc inc scherm
- geluids installatie
hehe, ik heb hele mooie leren sportstoelen gezien bij remco die neem ik voor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Asmooh, wat voor leder interieur?? Zwart? Wit? Combinatie van iets? Waar ga je het laten doen, of weet je het nog niet? Ik heb wel al een leder interieur... Maar zwart... En in de zomer was dat niet echt lekker
- motor: C20XE (met als het kan turbo er op)quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef GizartFRL het volgende:
Leuk een jaknikker topic voor TF&TF aanhang.
Open een topic, maar laat wel wat ruimte over voor discussie.
Wat voor motor ga je inbouwen TS?
Ga je ook iets aan de remmen doen, wat is je budget en wat ga je zelf doen en wat ga je laten doen? Wanneer moet het klaar zijn?
Is het misschien niet handiger om al met een GSI te starten ipv deze auto met roestschade op de achterschermen ( en wie weet waar nog meer).
Ga je he tnieuwe blok eerst ook reviseren of gooi je hem zo in deze auto?
Vragen vragen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |