Ja. Hij was toen net geopereerd aan zijn ogen. Vandaar die bril. Dat wordt nog gezegt op een videoband van het seizoen '94-'95. Vandaar dat ik het weetquote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Speelde hij toen al met een bril!
Bij die foto droeg hij die bril omdat hij net een oogoperatie had gehad. Nu draagt hij nog steeds brillen, zij het iets modieuzer, i.v.m. oogziekte die hij heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom draagt ie die bril (en doet ie het nu nog steeds?)
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja. Hij was toen net geopereerd aan zijn ogen. Vandaar die bril. Dat wordt nog gezegt op een videoband van het seizoen '94-'95. Vandaar dat ik het weet![]()
Damn, oogziekte das wel zuur. Die bril zal dan denk ik als bescherming zijn bij de wedstrijden? Ik zie hem nl ook vaak zat zonder bril...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij die foto droeg hij die bril omdat hij net een oogoperatie had gehad. Nu draagt hij nog steeds brillen, zij het iets modieuzer, i.v.m. oogziekte die hij heeft.
Op de fiets ook. Van die kutvliegjes bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 6 september 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij wedstrijden loop je natuurlijk altijd het risico iets in je oog te krijgen...
Ik kan me een fietsende Edgar Davids dan ook moeilijk voorstellen...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Op de fiets ook. Van die kutvliegjes bijvoorbeeld..
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef kalinho het volgende:
weet iemand waar ik die foto van Jaap Stam kan zien dattie met een boze kop op een interspeler afkomt? Tijdens het A'dam Tournament
Eerder deze wss.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die bedoel je?
quote:FC Utrecht -AFC Ajax
30 aug 2006Eredivisie
Zo. 1 oktober 12.30 uur
Stadion Galgenwaard
Max. 1 per uitkaart
Verplichte buscombi
Start voorverkoop vanaf zaterdag 9 september 10.00 uur
Prijs Omwisselbiljet:
¤ 26,00
Start voorverkoop via TicketBox
Vanaf za. 9-9 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 16-9 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop:
Za. 23-9 18.00 uur
Zaterdagochtend dus niet vergeten kaarten te (laten) halen, kijken hoeveel stoeltjes er ditmaal heelblijven.quote:
Boefjesquote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef JaWi het volgende:
Ik wilde net zeggen, is het weer inclusief stoeltje of niet.
Misschien blijft er dit jaar iets van het uitvak heel.
Damn, misschien moet ik wat beter lezen! Zie nu inderdaad dat ik zaterdag over een week pas kaarten kan (laten) halen. Voorrangsuitkaart wordt hem niet, ga zo'n zes á zeven uitwedstrijden per seizoen, dus gaat niet lukken. Zelf woon ik sinds kort op 50 meter afstand van een tickutbox, ideaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
vroeg me bed uit![]()
Heb je een voorrangsuitkaart montana?
Zitten die bekerwedstrijden nou wel of niet bij die scanputen?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Damn, misschien moet ik wat beter lezen! Zie nu inderdaad dat ik zaterdag over een week pas kaarten kan (laten) halen. Voorrangsuitkaart wordt hem niet, ga zo'n zes á zeven uitwedstrijden per seizoen, dus gaat niet lukken. Zelf woon ik sinds kort op 50 meter afstand van een tickutbox, ideaal!
Vorig jaar niet (linkje).quote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zitten die bekerwedstrijden nou wel of niet bij die scanputen?
http://www.ajax.nl/web/show/id=168289/contentid=60090quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |