Is het nú alweer tijd voor deze discussie.....quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, transfervrij
Jullie zijn de club die 2 oud PSV'ers gekocht hebben voor respectievelijk 3 en 9 miljoen Euro
Ik begon er niet over......quote:Op woensdag 6 september 2006 11:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is het nú alweer tijd voor deze discussie.....
Laat die oude koeien toch eens met rust man.......![]()
"Mama, maar hij begon........."quote:
Let op, nu komt het verhaal dat Huntelaar de C,B en A jeugd heeft doorlopen bij psvquote:Op woensdag 6 september 2006 11:56 schreef Freak187 het volgende:
Waar moet ik beginnen voor de lange lijst Ajacieden die richting Eindhoven gingen?
En Huntelaar een oud psv'er noemen slaat nergens op. Jullie hebben bijna niks gevangen voor hem en van de jaren die hij in jullie jeugdopleiding zat, was hij telkens uitgeleend. Maar ik begrijp dat jullie dat als een echte psv'er beschouwen...
Graagquote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja of niet en kappen we met de 3000ste discussie over hetzelfde onderwerp.
Wesley?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Badabingea het volgende:
Kijken wat onze godenzoon doet vanavond.
en de mijnequote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen is dat kraagje niet mooi d_p_g... Maar dat is mijn bescheiden mening.
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef PLAE@ het volgende:
Binnenkort Sneijder weer totaal uit vorm aangezien hij er weer overheen mag thuis![]()
Zou kunnen Erikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef PLAE@ het volgende:
pyth ik heb je al eens gezien. Bij dpv. 1.5 jaar terug ofzo in Vleuten. Volgens mij liep ik met een ajax sjaal rond daar.
Ken wel kloppen he.![]()
Blijkbaar... laatste jaar ajax oid. Waarom draagt ie die bril (en doet ie het nu nog steeds?)quote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Speelde hij toen al met een bril!
Ik kon het me ook niet herinneren. Ik dacht dat de eerste wedstrijd dat hij met bril speelde die wedstrijd tussen Nederland en België was die eindigde in 5-5 (2 goals van Davids).quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef PLAE@ het volgende:
Nee die is er op gefotoshopped![]()
ja blijkbaar. Herinnerde ik me ook niet.
Wesley zal nog zeker een paar weekjes moeten wachten denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed niet doen, is net alsof je een banaan de gang ingooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |